سرمایه گذاری خارج از کشور با ثبت شرکت! خوب یا بد؟

سرمایه گذاری خارج از کشور با ثبت شرکت! خوب یا بد؟
جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-18
کد خبر: 261244 |
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷ | منبع: ghasrangroup.com
1210 بازدید
۲
7
ارسال به دوستان
پ

سرمایه ‌گذاری خارج از کشور با ثبت شرکت، حکایت یک تیر و دو نشان است. شما هم می‌توانید شرایط را برای مهاجرت خود و اعضای خانواده فراهم کنید و هم کسب و کار خود را در کشوری با شرایط اقتصادی ‌ایده‌آل گسترش دهید.

سرمایه گذاری خارج از کشور با ثبت شرکت! خوب یا بد؟

ممکن است وقتی با دوستان و آشنایان درمورد سرمایه ‌گذاری خارج از کشور با ثبت شرکت صحبت کنید، هر کدام نظری برای خود داشته باشند ولی شما باید مزایا و معایب این روش از سرمایه ‌گذاری را با دقت بررسی کنید. پس در این مطلب با ما همراه باشید و در نهایت اگر به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، می‌توانید با مؤسسه مهاجرتی قصران گروپ ارتباط برقرار کنید. کارشناسان ما صبورانه آماده پاسخگویی به شما هستند.

مزایای سرمایه ‌گذاری خارج از کشور با ثبت شرکت

وقتی درمورد سرمایه ‌گذاری خارج از کشور صحبت می‌کنیم، یعنی قرار است بخشی از دارایی خود را به کشور دیگر ببرید و برای راه‌اندازی کسب و کار، موظف هستید طبق قوانین آن کشور پیش بروید. پس نباید ریسک کنید. باید ابتدا مزایا و معایب این روش سرمایه ‌گذاری را بررسی کنید. در صورتی که متوجه شدید آینده درخشانی در انتظار شما است،

اکنون باید اقدامات لازم را انجام دهید. با توجه به آنچه که گفته شد، مهمترین مزیت ‌های سرمایه ‌گذاری خارج از کشور با ثبت شرکت عبارتند از:

  • فعالیت کاری خود را توسعه دهید.

اگر بتوانید وارد کشوری شوید که ارتباط بسیار عالی با کشور‌های همسایه و حتی سایر کشور‌های جهان دارد، در نتیجه سرمایه ‌گذاری شما واقعاً پررونق خواهد بود چون با ورود به این کشور، راه برای ورود به بازار‌های بین‌الملل برای شما هموار می‌شود. برای مثال در چند سال اخیر ثبت شرکت در عمان واقعاً مورد استقبال قرار گرفته است چون عمان کشوری است که روابط دوستانه با کشور‌های جهان دارد و به دلیل دسترسی به مرز‌های آبی، واردات و صادرات را بسیار راحت می‌کند. در نتیجه شما با ثبت شرکت در عمان واقعاً پیشرفت چشمگیری را برای کسب و کار خود رقم خواهید زد.

  • در کشوری ‌ایده‌آل زندگی کنید.

همانگونه که در ابتدای مطلب گفتیم، سرمایه ‌گذاری خارج از کشور با ثبت شرکت، یک روش مهاجرت نیز به حساب می‌آید. وقت شما شرکتی در خارج از کشور ثبت کنید، بدون اینکه دغدغه پیدا کردن کار داشته باشید، می‌توانید فرآیند مهاجرت خود و اعضای خانواده را پیش ببرید. به محض اینکه وارد کشور مقصد شدید، می‌توانید در شرکت فعالیت خود را آغاز نمایید.

  • اقامت کشور‌های اروپایی را به دست بیاورید.

آیا می‌دانید شما از طریق ثبت شرکت در کشور‌های اروپایی می‌توانید برای دریافت اقامت این کشور‌ها اقدام کنید؟ کافی است برای پرداخت مالیات و مدیریت شرایط کاری خود، طبق قوانین کشور مقصد پیش بروید و هیچ تخلفی از شما سر نزند. بعد از مدت زمان مشخص، اقامت دائم و در نهایت شهروندی به شما تعلق می‌گیرد.

  • از تحریم‌ها دور خواهید شد.

متأسفانه کشور ایران دچار تحریم‌های زیادی است که همین مسأله فعالیت‌های اقتصادی صاحبان سرمایه در ایران را بسیار تحت تأثیر قرار می‌دهد. وقتی شما شرکتی خارج از ایران به ثبت برسانید، از مسأله تحریم‌ها دور خواهید ماند و می‌توانید مانند سایر کشور‌های بین‌الملل، وارد بازار‌های تجاری شوید.

مزایای سرمایه ‌گذاری خارج از کشور با ثبت شرکت

  • دانش خود را به روز کنید.

با ثبت شرکت در خارج از کشور، این فرصت برای شما فراهم می‌شود که با شرکت‌های بین‌المللی زیادی در ارتباط باشید؛ فعالیت‌های آن‌ها را رصد کنید و از دانش آن‌ها برای پیشبرد اهداف کاری خود استفاده کنید.

  • کیفیت زندگی خود را ارتقا دهید.

قطعاً شما هر کشوری را برای ثبت شرکت انتخاب نمی‌کنید. به سراغ کشوری می‌روید که از نظر رفاه اجتماعی و اوضاع اقتصادی، شرایط ‌ایده‌آلی داشته باشد. مسلماً با حضور در این کشور، بهترین شرایط برای زندگی شما رقم خواهد خورد. اعضای خانواده در رفاه مناسب زندگی می‌کنند و هیچ دغدغه‌ای برای زندگی آن‌ها نخواهید داشت. به خصوص اگر سیستم آموزشی کشور مقصد در سطح جهانی مطرح باشد، بهترین شرایط برای تحصیل فرزندان و یا حتی ادامه تحصیل خود شما فراهم می‌شود.

معایب سرمایه ‌گذاری خارج از کشور با ثبت شرکت

علی رغم مزیت‌های فراوانی که برای ثبت شرکت در خارج از کشور وجود دارد، قطعاً مشکلات و موانعی نیز در پیش روی شما قرار خواهد داشت. در این قسمت از مطلب ما این مشکلات را برای شما توضیح می‌دهیم:

  • باید از قوانین کشور مقصد پیروی کنید.

زمانی می‌توانید شرکت خود را در کشور خارجی به ثبت برسانید که مطیع قوانین آن کشور باشید. متأسفانه کشور‌های بزرگ و اروپایی، قوانین سختگیرانه‌ای را در نظر گرفته‌اند و این موضوع درمورد مالیات، بیشتر دیده می‌شود.

  • مراحل اداری، پیچیده است.

برای ثبت شرکت، شما باید به یکسری ادارات و سازمان‌ها در کشور مقصد مراجعه کنید و مجوز‌های لازم را دریافت نمایید. تحقیقات نشان داده است مراحل ثبت شرکت در کشور‌های خارجی نسبت به ایران پیچیده‌تر می‌باشد و زمان بیشتری از شما می‌گیرد.

معایب سرمایه ‌گذاری خارج از کشور با ثبت شرکت

  • نیاز به تأیید صلاحیت دارید.

اگر آفیسر اداره مهاجرت صلاحیت اخلاقی و سیاسی شما را تأیید نکند، امکان سرمایه ‌گذاری خارج از کشور با ثبت شرکت برای شما فراهم نخواهد شد. پس حتی اگر یک سابقه سوءپیشینه کوچک داشته باشید و یا یک فعالیت سیاسی در پرونده شما ثبت شده باشد، این موضوع روند کاری شما را متأثر می‌کند.

  • باید حداقل سرمایه را تأمین کنید.

طبق قوانین اکثر کشور‌های بین‌الملل، برای اینکه بتوانید شرکتی را در کشور‌های دیگر به ثبت برسانید، باید حداقل سرمایه تعریف شده توسط کشور مقصد را وارد حساب‌های بانکی کنید.

  • رقابت‌ها شدید می‌شود.

مسلماً همان اندازه که شما می‌توانید با سرمایه ‌گذاری در خارج از کشور به بازار‌های تجاری بزرگ دسترسی داشته باشید و با شرکت‌های بزرگ آشنا شوید، به همان اندازه رقابت بین شما و شرکت‌های دیگر تنگاتنگ می‌شود. پس اکنون باید سرمایه ‌گذاری بیشتری بر روی کیفیت کاری خود و تبلیغات داشته باشید تا بتوانید در عرصه جهانی، خود را مطرح نگه دارید.

کلام آخر

اولین قدم برای سرمایه ‌گذاری خارج از کشور با ثبت شرکت این است که یک مؤسسه مهاجرتی معتبر در ایران پیدا کنید چون شما با روال قانونی کار آشنا نیستید و نمی‌دانید باید مراحل اداری به چه صورت پیش برود. در نتیجه همین عدم آگاهی ممکن است مشکلاتی برای شما به همراه بیاورد.

قصران گروپ سابقه طولانی در این زمینه دارد. بخشی از فعالیت کاری این مؤسسه به ثبت شرکت در کشور‌های خارج اختصاص پیدا کرده است. شما می‌توانید با قصران گروپ تماس بگیرید و در جلسه مشاوره شرکت نمایید. ما با وکالت نامه‌ای که از شما دریافت می‌کنیم، تمامی پروسه کار برای ثبت شرکت را برای شما انجام خواهیم داد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۱ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :حسین ارجمند

      مزایای سرمایه ‌گذاری خارج از کشور رو خیلی خوب و واقع گرایانه توضیح دادید ممنون از صداقتتون

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        خوشحالیم که این مقاله براتون مفید بوده حسین جان