جذابترین مکان های تفریحی برای کودکان در تهران

جذابترین مکان های تفریحی برای کودکان در تهران
پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-09
کد خبر: 184445 |
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹ |
153 بازدید
۲
4
ارسال به دوستان
پ

اگر شما هم کودک دارید، قطعا برایتان پیش آمده است که بخواهید آن را برای آخر هفته به تفریح ببرید. اما به جز پارک، جایی به ذهنتان نرسد. کودکان به دنبال هیجان هستند و فقط تاب و سرسره نمی تواند برای آن ها سرگرم کننده باشد. از این رو نیاز است مکان های تفریحی برای […]

جذابترین مکان های تفریحی برای کودکان در تهران

اگر شما هم کودک دارید، قطعا برایتان پیش آمده است که بخواهید آن را برای آخر هفته به تفریح ببرید. اما به جز پارک، جایی به ذهنتان نرسد. کودکان به دنبال هیجان هستند و فقط تاب و سرسره نمی تواند برای آن ها سرگرم کننده باشد. از این رو نیاز است مکان های تفریحی برای کودکان در تهران را بشناسید تا آخر هفته خوبی را برای فرزندتان رقم بزنید.

سرزمین لی لی پوت تهران، جایی برای آشنایی با انواع مشاغل

سرزمین لی لی پوت یکی از جذاب ترین مکان های تهران برای کودکان است که در این فضا می توانند با انواع مشاغل آشنا شده و ساعاتی را با لباس و ابزارهای مشاغل مختلف سرگرم شوند. این فضا به دو صورت سرپوشیده و روباز است که مکانی برای برگزاری جشن نیز دارد. پزشکی، آشپزی، مهندسی، آتش نشانی، فروشندگی، نجاری، شیرینی پزی، خلبانی و مکانیکی از جمله مشاغل موجود در این سرزمین هستند.

خانه بازی کودک بام لند، مکانی عالی و استثنایی

خانه بازی کودک در مجتمع بام لند، یکی از بهترین و استثنائی ترین مکان ها برای بازی و شادی کودکان محسوب می شود که دستگاه های متنوعی دارد. از جمله دستگاه های این مجموعه سرپوشیده می توان به ایرهاکی، پل معلق، ترامپولین و فوتبال دستی مخصوص کودکان اشاره کرد. ایرهاکی و فوتبال دستی، دو بازی مورد علاقه کودکان است که می توانید آن ها را از مرکز فروش لوازم خانه بازی در تهران برای فرزند خود تهیه کنید. علاوه بر آن کودکان می توانند از امکاناتی مانند نقاشی روی صورت، عکاسی و بوفه خانه بازی کودک بام لند استفاده کنند. با رفتن به این شهربازی مدرن بام لند تهران، می توانید روز خوشی را برای فرزند خود رقم بزنید.

باغ موزه مینیاتوری تهران، آموزشکده تاریخ

باغ موزه مینیاتور یکی از جذاب ترین جاهای دیدنی تهران برای کودکان است که در این باغ وسیع ۱۳ مکان تاریخی ایران با اندازه های خیلی کوچک برای علاقمندان نمایش داده می شوند. در این باغ موزه علاوه بر ماکت ها، پوشش گیاهی متنوعی از هر منطقه وجود دارد. ماکت های ارگ بم، تخت جمشید، تخت سلیمان، میدان نقش جهان، بازار تبریز، گنبد سلیمانیه، گنبد قابوس، کلیسای زور زور و بیستون در این مجموعه نمایش داده می شوند.

باغ موزه مینیاتوری تهران، آموزشکده تاریخ

بوستان آب و آتش محیطی دلنشین و طبیعی برا کودکان

اگر کودک شما هم به فضای طبیعت علاقه زیادی دارد و به دنبال یک محیط دلنشین هستید، بوستان آب و آتش بهترین گزینه به حساب می آید. وسایل بازی بسیاری در زمین بازی این پارک وجود دارد که تا ساعت ها می توانند کودک شما را سرگرم کنند. آب نماهای متنوع و زیبا در این بوستان محل مناسبی برای آب تنی کودک شما به حساب می آید که می تواند تجربه یک تفریح خنک را برای فرزندتان رقم بزند.

دنیای بولینگ عبدو، مجموعه از وسایل بازی متنوع

دنیای بولینگ عبدو، یکی از جذاب ترین مکان های تفریحی برای کودکان در تهران است که یک محیط جذاب برای تفریح خانوادگی در آخر هفته به حساب می آید. از مهم ترین وسایل بازی این منطقه می توان به تمیل ران، ترن هوایی، فایر بال، سینما ۷ بعدی، تایگر بولینگ، سیمولاتور فراری، مجیک شوتر، هلو کیتی و اسپیس شاتل اشاره کرد که می توانند برای کودکانتان جذابیت بسیاری داشته باشند.

پارک دلفین های برج میلاد تهران

دلفین ها حیواناتی آرام و باهوش هستند که به راحتی برای انجام حرکات نمایشی آموزش می بینند. دلفیناریوم برج میلاد اولین و بزرگترین پارک دلفین های تهران است که دلفین های زیادی در آن جا وجود دارند. این مکان یکی از جذابترین مکان های تفریحی برای کودکان در تهران است که می توانند در آن جا با دلفین ها بازی کنند و روز شادی را در خاطرات خود به ثبت برسانند.

پارک دلفین های برج میلاد تهران

پارک ژوراسیک، یادآور دوران دایناسورها در تهران

پارک ژوراسیک تهران یکی از دیدنی ترین پارک ها برای کودکان است که با ورود به آن حسابی حیرت زده می شوند. با ورود به این مکان کودکان شما می توانند نزدیک به ۳۰ گونه دایناسور را در ابعاد واقعی ببینند که قادرند بدن خود را حرکت داده و پلک بزنند. در این پارک کودکان می توانند با نام علمی، غذا و روش زندگی هر گونه از دایناسورها آشنا شوند و امکان دست زدن به آن ها و عکس گرفتن را دارند.

باغ کتاب تهران

باغ کتاب یکی دیگر از مکان های تفریحی برای کودکان در تهران به حساب می آید که برای دوستداران کتاب بسیار جذاب است. در این مکان علاوه بر کتاب های زیادی که وجود دارد، سرگرمی های شگفت انگیز دیگری مانند مجسمه های شخصیت کارتونی همچون جودی ابوت و زورو نیز در محوطه باغ کتاب به چشم می خورد.

اتاق های فرار و بازی های فکری و عملی زیادی در باغ کتاب برای کودکان وجود دارند که باعث تقویت حافظه آن ها می شود. وجود کافه کودک در این مجموعه یکی از جذابیت های آن است که در این کافه، کودکان از پدر و مادرانشان میزبانی می کنند.

سرزمین ماسه، محیطی متنوع برای کودکان

سرزمین ماسه یکی از مکان های تفریحی در مجتمع مگامال تهران است که محیطی فوق العاده برای بازی شاد و سالم کودکان دارد. کودکان در این شهربازی می توانند به صورت تکی یا گروهی ماسه بازی کنند که در این پارک کلاس های آموزشی، کارگاه های متنوع و مراسم تولد نیز برگزار می شود. این شهربازی امکاناتی نظیر میز ماسه نوری، زمین ماسه، اتاقک بازی، ترامپولین و ماسه شکل پذیر دارد که لحظات خوشی را برای کودکان رقم می زند.

سرزمین ماسه، محیطی متنوع برای کودکان

مجموعه هیومن پارک تهران، سرزمینی شبیه به اعضای بدن

مجموعه هیومن پارک یکی از بزرگترین پارک های خاورمیانه است که از جذابترین مکان های تفریحی برای کودکان در تهران محسوب می شود. در این مجموعه همه چیز شبیه اعضای بدن انسان است که کودکان می توانند کنار بازی، به خوبی آموزش ببینند.

چیدمان مجموعه هیومن مشابه اعضای بدن انسان است که باید از قسمتی شبیه دهان وارد آن شد. تماشای این مجموعه برای کودکان سرشار از هیجان و جذابیت است. چرا که برای ساخت این پارک از افراد متخصصی کمک گرفته شد تا به بهترین شکل ممکن بتوانند ارگان های مختلف بدن را معرفی کنند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :محبوبه رمضانی

      ذوقی که توی بچه ها با دیدن پارک دلفین دیدم رو با هیچ چیز دیگه ای ندیدم، پسر من عاشق دلفین هاس :))

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        نکته خیلی جالبی بود محبوبه عزیز، ممنون از اینکه نظر ارزشمندتون رو به اشتراک گذاشتید 🙂