ورود هیأت آمریکایی به مصر برای گفتگو درباره آتش‌بس غزه - افق اقتصادی

ورود هیأت آمریکایی به مصر برای گفتگو درباره آتش‌بس غزه - افق اقتصادی
پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-09
کد خبر: 170011 |
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰:۵۰ |
74 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، عصر امروز دوشنبه یک هیأت آمریکایی برای گفتگو در مورد آتش‌بس در غزه و آزادی بازداشت‌شدگان وارد قاهره شده است. «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌ جمهور مصر نیز سه‌شنبه گذشته با رئیس سازمان سیا دیدار و بر ضرورت آتش بس فوری در نوار غزه تأکید کرد. «احمد فهمی» سخنگوی ریاست […]

ورود هیأت آمریکایی به مصر برای گفتگو درباره آتش‌بس غزه

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، عصر امروز دوشنبه یک هیأت آمریکایی برای گفتگو در مورد آتش‌بس در غزه و آزادی بازداشت‌شدگان وارد قاهره شده است.

«عبدالفتاح السیسی» رئیس‌ جمهور مصر نیز سه‌شنبه گذشته با رئیس سازمان سیا دیدار و بر ضرورت آتش بس فوری در نوار غزه تأکید کرد.

«احمد فهمی» سخنگوی ریاست جمهوری مصر گفت: دو طرف در این دیدار درباره شراکت راهبردی مصر و ایالات متحده در حفظ امنیت و ثبات خاورمیانه و همکاری‌های ایجاد شده بین دو کشور در زمینه‌های مختلف به ویژه در سطوح امنیتی و اطلاعاتی با هدف حمایت از تلاش‌ها برای برقراری ثبات در منطقه و مقابله با چالش‌های متعدد رایزنی کردند.

ورود هیأت آمریکایی به مصر و گفتگو با مقامات مصری درباره آتش بس در غزه در حالی است که آمریکا خود مانع این آتش بس است. از سوی دیگر، مقامات آمریکایی بارها در حمایت از تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام کردند که در حال حاضر شرایط برای برقراری آتش بس در غزه وجود ندارد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید