تلاش آتش‌نشانان برای اطفای حریق در خاورشهر+عکس - افق اقتصادی

تلاش آتش‌نشانان برای اطفای حریق در خاورشهر+عکس - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 206039 |
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۳:۰۹ |
103 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در خصوص آتش‌سوزی در محله خاورشهر تهران گفت: در این حادثه چند سوله مواد پلاستیکی در کنار هم کاملا شعله‌ور بودند که در حال حاضر ۹ ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شده‌ و آتش‌نشانان از چند طرف در حال اطفا حریق هستند.

تلاش آتش‌نشانان برای اطفای حریق در خاورشهر+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در خصوص آتش‌سوزی در محله خاورشهر تهران اظهار کرد: در این حادثه چند سوله مواد پلاستیکی در کنار هم کاملا شعله‌ور بودند که در حال حاضر ۹ ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شده‌ و آتش‌نشانان از چند طرف در حال اطفا حریق هستند. وی گفت: گستردگی آتش بسیار زیاد است و سقف بسیاری از سوله‌ها تخریب شده است. همچنین احمد محمدپور، مدیر روابط عمومی منطقه ۲۰ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران با بیان اینکه در این حادثه ۵ سوله بزرگ پر از وسیله‌های پلاستیکی دچار آتش‌سوزی شدند، گفت: این حادثه در جاده خاوران در جنوب شرق تهران و مرز بین منطقه ۱۵ و ۲۰ شهرداری تهران که در محدوده استحفاظی شهرداری منطقه ۲۰ و ابتدای جاده محمودآباد اتفاق افتاده است. وی ادامه داد: گزارشی از مصدومین یا فوتی تا این لحظه نداریم و آتش‌نشانان در حال اطفا حریق هستند. گفتنی است لحظاتی قبل انبار بزرگ پلاستیک و لاستیک در جاده خاوران در محله خاورشهر دچار آتش‌سوزی شد.   پایان پیام/

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید