۴ پروژه شهری قرچک با حضور استاندار تهران افتتاح شد+فیلم - افق اقتصادی

4 پروژه شهری قرچک با حضور استاندار تهران افتتاح شد+فیلم - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 203784 |
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۳:۰۸ |
99 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

پروژه های فاز اول آرامستان بهشت فاطمه(س)، بوستان هنرمندان، مجموعه تفریحی و ورزشی ایران‌زمین، ساختمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی باقرآباد با حضور استاندار تهران به بهره برداری رسید.

۴ پروژه شهری قرچک با حضور استاندار تهران افتتاح شد+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، پروژه های شهری قرچک شامل فاز اول آرامستان بهشت فاطمه(س)، بوستان هنرمندان، مجموعه تفریحی و ورزشی ایران‌زمین شامل سوله ورزشی و چندمنظوره مدیریت بحران، زمین چمن مصنوعی، ساختمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی باقرآباد با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران افتتاح و به بهره برداری رسید. محسن خرمی شریف شهردار قرچک در حاشیه افتتاح این پروژه ها اظهار کرد: امروز ما در شهرستان قرچک افتتاحیه چهار پروژه شاخص و در جمع ۱۸ پروژه در ابعاد محلی و ابعاد بزرگتر به بهربرداری رساندیم و در اختیار شهروندان شهرستان قرچک قرار دادیم. وی در خصوص چهار پروژه افتتاح شده در ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر، گفت: پروژه های شاخصی که امروز با حضور استاندار تهران به بهره برداری رسید شامل احداث آرامستان، ایستگاه آتش‌نشانی، بوستان هنرمندان و مجموعه ورزشی ایران زمین است که جزو مطالبات چندین ساله اخیر مردم شهرستان قرچک بود و ما امروز قادر به اجرای این پروژه ها به مردم بودیم.     خرمی شریف در پایان در خصوص برنامه‌های آینده شهرداری برای شهرستان قرچک، افزود: به لطف خداوند متعال تا پیش از پایان سال جاری افتتاح فاز اول کمربندی شهری به طول تقریبی چهار کیلومتری را داریم و برای سال آینده پیاده راه سازی خیابان محمدآباد، اتصال کمربندی جنوبی به میدان خلیج فارس، فاز دوم کمربندی شمالی را آغاز می کنیم. پایان پیام/۶۷۹۳۷

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید