استاندار تهران: باقرشهر ظرفیت قهرمان‌پروری و پهلوان‌پروری دارد - افق اقتصادی

استاندار تهران: باقرشهر ظرفیت قهرمان‌پروری و پهلوان‌پروری دارد - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 200754 |
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰ |
82 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

استاندار تهران گفت: باقرشهر با اینکه بیشترین میزان آلودگی هوا در استان تهران را دارد اما ظرفیت قهرمان‌پروری و پهلوان‌پروری خوبی دارد و به‌عنوان نمونه و الگوی قابل توجهی برای سایر شهرستان‌ها انتخاب شده است.

استاندار تهران: باقرشهر ظرفیت قهرمان‌پروری و پهلوان‌پروری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، علیرضا فخاری استاندار تهران در حاشیه آیین افتتاحیه «جام جوان پهلوان» در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت برگزاری این رویداد بزرگ و مهم و نقش آن در پرورش جوانان اظهار کرد: برای پرورش نسل جاری و نسل آینده، قاعدتاً باید بر پایه و مبنای جسم سالم و روح سالم تلاش کنیم که در این مسیر ورزش یکی از موضوعاتی است که کمک می‌کند روح و جسم هر دو سالم باشد. وی افزود: ورزش زمینه‌ساز روح سالم است لذا تلاش همه مسئولین برای جوانان و توسعه کار فرهنگ و ورزش باید بیش از پیش مدنظر باشد و این رویدادها ابتکارات خوبی است که می‌تواند در کل کشور به‌عنوان الگو معرفی شود و به پرورش جوانان کمک شایان توجهی خواهد کرد. استاندار تهران در ادامه با اشاره به میزبانی باقرشهر از بزرگترین رویداد ورزشی استان تهران گفت: در استان تهران از آنجا که باقرشهر ظرفیت قهرمان‌پروری و پهلوان‌پروری دارد، به‌عنوان نمونه و الگوی قابل توجهی برای سایر شهرستان‌ها انتخاب شد که ظرفیت ورزشی آن در این رویداد معرفی می‌شود. فخاری با اشاره به آلودگی قابل توجه باقرشهر تصریح کرد: باقرشهر بیشترین میزان آلودگی هوا در استان تهران را دارد اما سهم ورزش بیشتری دارد که این ظرفیت و استعداد را باید به مردم باقرشهر تبریک گفت. وی با بیان اینکه باقرشهر از نظر استعدادها، قهرمان‌پروری و ظرفیت ورزشی دارای استثنائاتی نسبت به سایر شهرستان‌ها است، ابراز کرد: باید اقداماتی مانند این رویداد بزرگ که توسط شهرداری باقرشهر انجام شد، در سایر شهرستان‌ها نیز شکل بگیرد و باقرشهر نمونه و شروعی برای توسعه ورزش و فرهنگ ورزش و پهلوانی است. استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: جام جوان پهلوان متأثر از نگاه بلند مقام معظم رهبری در خصوص پهلوان‌پروری و قهرمان‌پروری در کشور است و جوان پهلوان به مصداق رزمندگان دوران دفاع مقدس است که جان خود را فدا کردند و امیدواریم که جوانانی با آن صفات نیز تربیت شوند. پایان پیام/

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید