جانباختن ۴ کوهنورد در ارتفاعات تهران طی یک ماه گذشته - افق اقتصادی

جانباختن ۴ کوهنورد در ارتفاعات تهران طی یک ماه گذشته - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 198847 |
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹ |
100 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: ارتفاعات تهران در این فصل سال برای کوهنوردان حرفه‌ای هم پرخطر است، در دی ماه ۴ کوهنورد در ارتفاعات استان تهران جان باختند و ۱۰ نفر مصدوم شدند.

جانباختن ۴ کوهنورد در ارتفاعات تهران طی یک ماه گذشته

شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: در دی ماه امسال، ۱۰ حادثه کوهستان در ارتفاعات تهران به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان تهران اعلام که به پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر جهت انجام مأموریت گزارش شد. ­وی افزود: در این حوادث ۱۰ نفر مصدوم شدند که ۶ نفر از آن ها به مراکز درمانی منتقل و ۴ نفر دیگر به صورت سرپایی درمان شدند. ­مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به مفقود شدن یک کوهنورد ۱۹ ساله، بیان کرد: روز سه شنبه، یک کوهنورد ۱۹ ساله در ارتفاعات توچال مفقود شد که جستجوی تیم عملیاتی برای پیدا کردن این جوان ادامه دارد. ­فتحی با بیان این که تیم‌های امداد و نجات در کوهستان با توجه به هشدار‌های هواشناسی، ۲۴ ساعته در حالت آماده باش هستند، اضافه کرد: هلال احمر در ارتفاعات استان تهران علاوه بر سه پایگاه امداد و نجات کوهستان در شیرپلا، دربند و کلکچال، یک پایگاه پشتیبان در قوچک هم دارد. ­انتهای پیام/ ۶۷۰۲۹

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید