اقدامات ایمن‌سازی در محدوده تقاطع آزادگان با خلازیر جنوبی - افق اقتصادی

اقدامات ایمن‌سازی در محدوده تقاطع آزادگان با خلازیر جنوبی - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 197435 |
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸ |
105 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

شهردار منطقه ۱۹ گفت: به منظور کاهش بار ترافیکی، جلوگیری از تصادفات ناشی از سرعت زیاد خودرو ها و تسهیل تردد ایمن، در محدوده تقاطع بزرگراه آزادگان انتهای خیابان خلازیر جنوبی میدان احداث شد.

اقدامات ایمن‌سازی در محدوده تقاطع آزادگان با خلازیر جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تحولی بیست گانه خدمت به طور ویژه بهسازی میادین شهری با احداث این میدان علاوه بر کاهش تخلفات ترافیکی، ورودی و خروجی به سمت بزرگراه آزادگان ایمن و از توقف های حاشیه ای خودروها در این محدوده جلوگیری شد. وی با اشاره به اینکه مساحت این پروژه ۵ هزار و ۸۰۰ متر مربع است افزود: ۴۰۰۰ مترمکعب عملیات خاکبرداری، ۲۶۰ متر مکعب خاکریزی، ۱۶۰۰ متر مکعب بتن ریزی و Rcc انجام و ۹۰۰ تن صرف آسفالت این میدان شده است. ضمن اینکه ۵۵۰ متر طول جدول، کانیو و ۲۷۰ متر طول نهر به منظور جمع آوری و هدایت آب های سطحی اجرا شده است. شهردار منطقه ۱۹ درباره پیرایش شهری این میدان به نصب برج نوری ۱۵ متری، جداره سازی پیرامون میدان، رنگ آمیزی جداول، کاشت درخت و درختچه های مقاوم به کم آبی، نصب المان های ترافیکی، خطر نما، استوانه و … اشاره کرد.   جمع‌آوری حصارکارگاهی و بازگشایی ۷۷۵ متر مربع پیاده‌راه مجید دست مرد معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۱۹ با اشاره به جمع آوری حصار کارگاهی و بازگشایی  پیاده راهی به مساحت ۷۷۵ متر مربع اظهار کرد: پیاده ‌راه در مجاورت خیابان های پارس و سبلان ناحیه ۲ پس از ۱۰ سال با جمع‌آوری حصار کارگاهی بازگشایی شد. وی ادامه داد: پیاده راه به دلیل طولانی شدن عملیات احداث پروژه مسکونی تجاری موسوم به باران سالها مسدود شده بود که با پیگیری های این معاونت حصار کارگاهی جمع آوری و معبر آزاد سازی شد. دست مرد بیان کرد: حصار کارگاهی، مصالح، کانکس‌ها و اتاقک نگهبانی در معبر پارس به مساحت ۲۵۰ متر مربع و در خیابان سبلان پایین تر از کلانتری ۱۵۲ خانی آباد نو به مساحت ۵۲۵ متر مربع جمع آوری و با بابکت معبر بازگشایی شد و عملیات زیر سازی سنگ فرش و محوطه سازی این پیاده راه در حال انجام است. پایان پیام/

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید