پیکر کوهنورد ۷۰ ساله در قله توچال پیدا شد+فیلم - افق اقتصادی

پیکر کوهنورد ۷۰ ساله در قله توچال پیدا شد+فیلم - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 196857 |
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸ |
98 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

رئیس جمعیت هلال احمر شمیرانات از اعزام تیم ۳۵ نفره امداد و نجات کوهستان برای عملیات جستجوی پیکر کوهنورد ۷۰ ساله در قله توچال خبرداد و گفت: پیکر کوهنورد ۷۰ ساله در حوالی قله توچال پیدا شد.

پیکر کوهنورد ۷۰ ساله در قله توچال پیدا شد+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از شمیرانات، جمال شریفی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شمیرانات در رابطه با عملیات جست‌جوی پیکر کوهنورد ۷۰ ساله در حوالی قله توچال اظهار کرد: روز شنبه ۲۳‌دی ماه  طی اعلام گزارش مردمی‌ مبنی بر مشاهده پیکر کوهنورد ۷۰ ساله در حوالی قله توچال، مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان تهران با اعلام ماموریت به هلال‌احمر شمیرانات، تیم امداد و نجات از پایگاه دربند وارد عمل شد. وی ادامه داد: در روز های شنبه و یکشنبه با توجه به اینکه تیم‌های جستجو و نجات هلال احمر شمیرانات، پس از رسیدن به منطقه با برودت شدید هوا و شرایط آب و هوایی نامناسب مواجه شده و موفق نشدند به پیکر این کوهنورد دست پیدا کنند، عملیات جست‌و جو بصورت موقت متوقف و به رو‌ز دوشنبه موکول شد. رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شمیرانات بیان کرد: عملیات جست‌وجو و نجات پیکر کوهنورد با تلاش تیم ۳۵ نفره نجاتگران جستجو و نجات شمیرانات و هیئت کوهنوردی استان تهران و با توجه به شرایط وزش باد شدید و بارش برف و کولاک در محدوده قله توچال، ادامه پیدا کرد و توانستند پیکر فرد را  پیدا کرده و تحویل عوامل انتظامی دهند.     شریفی به هموطنان و کوهنوردان توصیه کرد، با توجه به شرایط آب و هوایی این روزها و ساعات که در ارتفاعات شاهد هستیم و احتمال وقوع بهمن وجود دارد، از فعالیت‌های کوهنوردی در ارتفاعات صرف نظر کرده و برنامه خود را در شرایط مناسب تری اجرا کنند و در صورت مواجهه با حادثه ای که نیاز به امدادرسانی وجود دارد، با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات هلال احمر تماس بگیرند. پایان پیام/

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید