کشف بیش از ۶۲ هزار قرص مخدر در بومهن + فیلم - افق اقتصادی

کشف بیش از ۶۲ هزار قرص مخدر در بومهن + فیلم - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 196652 |
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۳:۰۸ |
117 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف ۶۲ هزار و ۳۴۰ عدد قرص مخدر و افیونی در بازرسی از واحد صنفی و انبار یک عطاری در بومهن خبر داد.

کشف بیش از ۶۲ هزار قرص مخدر در بومهن + فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، سرهنگ شهرام امیریان جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران عصر امروز در جمع خبرنگاران درخصوص کشف انبار دپوی انواع قرص‌ها و شرب‌های مخدر، و غیره در بومهن اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت شهرستان پردیس با همکاری بازرسان اتاق اصناف این شهرستان در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با کالای قاچاق و طی پیگیری‌ها به عمل آمده از انباری متعلق به یک عطاری در شهر بومهن موفق به کشف انواع کالای قاچاق و (قرص و شربت غیر مجاز) شدند. وی افزود: ماموران پلیس امنیت شهرستان پردیس در بازرسی از واحد صنفی و انبار این عطاری ۸ هزار رو ۱۲۰ عدد انواع پودر و قرص چاقی و لاغری غیرمجاز، ۲ هزار رو ۲۵۵ عدد قرص مخدر، ۶۲ هزار رو ۳۴۰ عدد قرص مخدر و افیونی، ۲۲ هزار و ۵۰۰ سی‌سی انواع شرب‌های متادون و تریاک کشف و ضبط شد.     جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را  ۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان کرد: در این راستا یک نفر دستگیر، واحد صنفی پلمب و پرونده تشکیل شده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت. پایان پیام/۶۷۰۱۶/

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید