سالگرد شهید مدافع حرم «محمد آژند» در شهریار برگزار شد - افق اقتصادی

سالگرد شهید مدافع حرم «محمد آژند» در شهریار برگزار شد - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 195039 |
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۳:۰۸ |
89 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

مراسم هشتمین سالگرد شهید مدافع حرم «محمد آژند» و بزرگداشت شهدای آماد و پشتیبانی سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران در حرم مطهر شهدای گمنام کهنز برگزار شد.

سالگرد شهید مدافع حرم «محمد آژند» در شهریار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، هشتمین سالگرد شهید مدافع حرم محمد آژند و بزرگداشت شهدای آماد و پشتیبانی سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران، با حضور علیرضا فاتحی‌نژاد سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شهریار، محمدحسین مداحی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، الهیاری فرمانده سپاه شهریار و سایر مسئولان شهرستان و جمع کثیری از خانواده‌های معظم شهدا و مردم شهید پرور شهریار در حرم مطهر شهدای گمنام کهنز برگزار شد.  حجت‌الاسلام سید حمید میر باقری سخنران این مراسم در مورد ویژگی‌ها و خصایص اخلاقی معصومین و الگو برداری از زندگی شهدا مطالبی ارائه داد و در ادامه ذاکرین اهل بیت سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان به مداحی پرداختند.       شهید مدافع حرم «محمد آژند»، ۲۷ تیرماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد و در خانواده‌ای­ ولایتمدار پرورش یافت.  شهید آژند دو هفته قبل از شهادت، پس از مداحی کردن، با دوستانش وداع کرد و در ۲۱ دی­ماه ۱۳۹۴ در منطقه خانطومان شهر حلب سوریه آسمانی شد و پیکر مطهرش پس از ۵ ماه و ۵ روز در ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ به کشور بازگشت و در کنار مزار دوستان شهیدش در بهشت رضوان کهنز شهریار آرام گرفت.     پایان پیام/ض

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید