امام جمعه دماوند: مجاهدان یمن آمریکا را پشیمان خواهند کرد - افق اقتصادی

امام جمعه دماوند: مجاهدان یمن آمریکا را پشیمان خواهند کرد - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 194889 |
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸ |
100 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

امام جمعه دماوند گفت: حماقت بزرگ آمریکا در تجاوز به یمن از صفحه تاریخ پاک نخواهد شد و مجاهدان یمن آمریکا را از این کار احمقانه خود پشیمان خواهند کرد.

امام جمعه دماوند: مجاهدان یمن آمریکا را پشیمان خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی، امام جمعه دماوند ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند در مصلی نماز جمعه این شهر ضمن تبریک میلاد با سعادت امام باقر(ع) اظهار کرد: دشمنان قسم خورده ملت ایران به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند مردم را از این نظام ناامید کنند و هر روز نقشه جدیدی می‌کشند؛ در همه کشورها مشکلات مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی وجود دارد، اما بدخواهان ملت ایران سعی می‌کنند مشکلات موجود در کشور ما را بزرگنمایی و آن را رسانه‌ای کنند. وی افزود: آن چیزی که توطئه دشمن را نقش بر آب می‌کند، حضور گسترده مردم در صحنه‌های قدرت نمایی ماست؛ از جمله انتخابات‌ و راهپیمایی‌ها و همین نماز جمعه‌ها که خار چشم دشمنان است؛ شرکت در انتخابات هم حق مردم است و هم تکلیف آنها، کرامت مردم در انتخاب مسئولان خدمتگزار و تکلیف آنها حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمایت از آن است. امام جمعه دماوند گفت: مردم در انتخابات پیش‌رو سابقه خدمتگزاری و اخلاص و تواضع و مردمداری کاندیداها و یا خلف وعده‌ها و تکبر و خودنمایی‌های آنها را به دقت بررسی کرده و بعد تصمیم می‌گیرند؛ مجلس آینده باید مجلسی باشد که نمایندگان آن قلباً و عملاً مطیع رهبر و خدمتگزار مردم باشند و از شعارهای فریبکارانه به دور باشند و به آینده روشن نظام اسلامی امیدواریم و از رهبر معظم انقلاب و همه خدمتگزاران دلسوز و مردمی این کشور تشکر می‌کنیم. فتاح‌دماوندی در ادامه اظهار داشت: حملات نظامی بامداد امروز آمریکا و انگلیس به چند شهر یمن را شدیداً محکوم می‌کنیم و اعلام می‌کنیم که مدافع مردم قهرمان یمن و انصارالله هستیم؛ نقش آشکار حاکمیت و تمامیت ارضی یمن و نقض قوانین و مقررات و حقوق بین‌المللی درباره یمن از سوی آمریکا و انگلیس قابل تحمل نیست و همه دولت‌ها باید این اقدام را محکوم کنند. وی بیان کرد: یمن در حمایت از فلسطین مانع عبور کشتی‌های اسرائیلی از دریای سرخ می‌شود و حمایت خود از مردم مظلوم غزه را در عمل نشان داد و به این کار خود افتخار می‌کند؛ حماقت بزرگ آمریکا در تجاوز به یمن از صفحه تاریخ پاک نخواهد شد و مجاهدان یمن آمریکا را از این کار احمقانه خود پشیمان خواهند کرد. امام جمعه دماوند گفت: یمنی‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند و در جنگ هشت ساله سعودی‌ها علیه خود قوی‌تر شده و استقلال نظامی خوبی به دست آورده‌اند؛ حمله آمریکا و انگلیس به یمن بازی کردن با دم شیر است، این نفهمی و حماقت آمریکا مقدمه خروج آمریکا از منطقه و محروم شدن آنها و حامیانشان از کشتیرانی از تنگه باب المندب و دریای سرخ است. پایان پیام/۶۷۰۱۵/

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید