پروژه میدان شهرری در دهه فجر افتتاح می‌شود - افق اقتصادی

پروژه میدان شهرری در دهه فجر افتتاح می‌شود - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 191681 |
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ |
71 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

شهردار منطقه ۲۰ تهران گفت: پروژه نوسازی و پیاده راه سازی میدان شهرری به دلیل وجود معارضات پیش بینی نشده، زمانبر شد که در حال حاضر روزهای پایانی پروژه است و در دهه فجر سال جاری افتتاح می‌شود.

پروژه میدان شهرری در دهه فجر افتتاح می‌شود

غلامرضا شنگی شهردار منطقه ۲۰ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری در رابطه با زمانبر شدن اجرای پروژه میدان شهرری اظهار کرد: ۱۴ نقطه برای پیاده راه در شهر تهران در نظر گرفته شده بود که در این راستا پروژه نوسازی و پیاده راه سازی میدان شهرری نیز از سال گذشته در دستور کار سازمان زیباسازی شهر تهران قرار گرفت و مطالعات انجام، مناقصات برگزار و پیمانکاران انتخاب شدند.   

وی گفت: در اسفندماه ۱۴۰۱ پروژه آماده اجرا بود اما به دلیل زائرپذیر بودن شهر، در ایام آخر سال و آغاز سال نو اجرای پروژه انجام نشد و در ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۲ پروژه آغاز شد و قرار بود در مدت چند ماه به اتمام برسد.

شهردار منطقه ۲۰ عنوان کرد: قبل از اجرای هر پروژه استعلامات از دستگاه‌های خدمت رسان انجام می‌شود که برای این پروژه نیز انجام شد و دستگاه‌ها پاسخ دادند که معارضات نداریم اما در حین اجرای پروژه با لوله اصلی گاز برخورد شد و رفع این معارض ۳ ماه طول کشید و در این مدت پروژه متوقف شد.

شنگی ادامه داد: میدان شهرری در مناسبت‌هایی مثل مسلمیه، اربعین، محرم، فاطمیه و غیره محل تجمع و برگزاری مراسمات است لذا در هر مناسبت، اجرای پروژه متوقف و میدان برای مراسمات آماده سازی می‌شد که همین امر نیز موجب کند شدن پیشرفت پروژه شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پروژه در روزهای پایانی است، افزود: آخرین جبهه کاری در اختیار پیمانکار است، پایه چراغ‌ها روشن می‌شود، آبنما در حال احداث است و این پروژه فاخر تا دهه فجر سال جاری به اتمام می‌رسد و مسیر بازگشایی می‌شود.

شهردار منطقه ۲۰ با اشاره مختل شدن کسب و کارها و ایجاد ترافیک در مدت اجرای پروژه تصریح کرد: محدودیت‌های ترافیکی اطراف حرم حضرت عبدالعظیم(ع) خاص است؛ به عنوان مثال از شمال به جنوب و یا از شرق به غرب حرم دسترسی تردد وجود ندارد و در این شرایط، با اجرای یک پروژه ترافیک ایجاد می‌شود.  

شنگی در پایان ضمن عذرخواهی از شهروندان به دلیل زمانبر شدن پروژه، خاطرنشان کرد: خطوط اتوبوس‌رانی، تاکسی‌رانی و سایر خدمات پس از افتتاح پروژه پیش‌بینی‌شده است اما اگر پس از افتتاح پروژه ایراد و اشکالاتی به طرح وارد بود حتماً بررسی و تصمیم مناسب اتخاذ خواهد شد.

پایان پیام/۶۷۰۶۲


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید