معاون استاندار تهران: وضعیت تقسیمات کشوری در کویر جنوب شرق استان تهران پیگیری می‌شود - افق اقتصادی

معاون استاندار تهران: وضعیت تقسیمات کشوری در کویر جنوب شرق استان تهران پیگیری می‌شود - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 191169 |
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱:۵۳ |
84 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: بخشی از این منطقه به استان‌های مجاور از لحاظ تقسیمات کشوری انتقال پیدا کرده، اما اسناد تاریخی و نیز مسائل محیط زیستی و منابع طبیعی بر عهده شهرستان ورامین می‌باشد که در تلاش هستیم تا با اصلاح این تقسیمات دوباره آنها را به استان تهران بازگردانیم.

معاون استاندار تهران: وضعیت تقسیمات کشوری در کویر جنوب شرق استان تهران پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران به همراه سادات مدیرکل امنیتی استانداری تهران، مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین و دیگر مسئولین ادارات و نهادهای نظامی و انتظامی از کویر جنوب شرق استان تهران بازدید کرد.

نایبی در مورد این بازدید اظهار داشت: کویر جنوب شرق استان تهران که بخش عمده آن در شهرستان ورامین قرار گرفته یک ظرفیت اقتصادی گردشگری می‌باشد.

وی با اشاره به ظرفیت های ورامین افزود: وجود تالاب بند علیخان، مراتع، کاروان سراهای تاریخی و غیره از نقاط موثر در اقتصاد شهرستان ورامین می باشد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اشاره به تقسیمات سیاسی صورت پذیرفته در سالیان گذشته گفت: متاسفانه در سالیان دور بخشی از این منطقه به استان‌های مجاور از لحاظ تقسیمات کشوری انتقال پیدا کرده، اما اسناد تاریخی و نیز مسائل محیط زیستی و منابع طبیعی بر عهده شهرستان ورامین می‌باشد که در تلاش هستیم تا با اصلاح این تقسیمات دوباره آنها را به استان تهران بازگردانیم.

نایبی سپس خاطرنشان کرد: امروز از پاسگاه های محیط زیست شکرآباد و غدیر اسب در حوزه محیط زیستی شهرستان ورامین بازدید خوبی به همراه مسئولان به عمل آمد و در آینده نزدیک پیگیری های ویژه ای در خصوص الحاق این مناطق زیست محیطی به استان تهران انجام خواهد پذیرفت.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید