انتخاب افراد کاردان در انتخابات مقدمه حل مشکلات کشور است - افق اقتصادی

انتخاب افراد کاردان در انتخابات مقدمه حل مشکلات کشور است - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 188206 |
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱:۵۲ |
153 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

امام جمعه دماوند گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب افراد کاردان و متعهد، مقدمه حل مشکلات کشور از طریق قانون‌گذاری مناسب است.

انتخاب افراد کاردان در انتخابات مقدمه حل مشکلات کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حجت‌ الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته این شهرستان در مصلی نماز جمعه این شهر اظهار کرد: پیشاپیش روز ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز اعلام وفاداری ملت بزرگ ایران با امام خامنه‌ای عزیز را گرامی می‌داریم.

وی افزود: خدای متعال برای حفظ این انقلاب و جمهوری اسلامی دل‌های مردم را هدایت کرد و آن‌ها را به صحنه دفاع آورد تا با نام مبارک امام حسین(ع) از این نظام ولایی پشتیبانی کند؛ به برکت ۹ دی، بسیاری از معارف انقلاب بازخوانی شد و نسل سوم و چهارم با تاریخ انقلاب و سوابق برخی افراد آشنا شدند.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه روز ۹ دی روز خدا بود، چون دست خداوند از آستین مردم فهیم ایران بیرون آمد و مشت محکمی بر دهان فتنه‌گران زد، گفت: روز ۹ دی روز جدایی مومن از منافق و مشخص شدن دوست و دشمن بود و چه بسیار افراد و احزابی که پرده از چهره‌شان برافتاد و کفر سیاسی‌شان برملا شد.

حجت الاسلام فتاح‌دماوندی تصریح کرد: نهم دی ثمره جانفشانی و خون شهیدان بیدارکننده و بصیرت بخشی است که در هنگام نیاز در دفاع از اسلام و حکومت آن، مظلومانه جان خود را فدا کردند؛ درس‌ها و عبرت‌های هشت ماهه سال ۸۸ را باید برای نسل جوان بازگو کنیم تا فراموش نشود.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: شهید سلیمانی یادگار هشت سال دفاع مقدس و فرمانده بخش برون مرزی سپاه پاسداران و یاریگر حزب الله و حماس در دفاع از لبنان و فلسطین در جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه بود.

امام جمعه دماوند افزود: سردار سلیمانی با سازماندهی نیروهای مردمی، شر داعش جنایتکار را از عراق و سوریه دور کرد و خطر این موجودات شیطان‌صفت را از حرم‌های مطهر سامرا، نجف و کربلا و حضرت زینب در دمشق رفع کرد؛ سلیمانی عزیز ما با دستور شقی‌ترین افراد جهان یعنی ترامپ ملعون، رئیس جمهور وقت آمریکا به همراه یارانش ابومهدی مهندس و چند نفر از مجاهدان به آرزوی دیرینه‌اش رسید و به ملکوت اعلا رفت.

حجت الاسلام فتاح‌دماوندی تصریح کرد: انتخابات پرجمعیت و پرشور، امنیت ملی ما را تقویت می‌کند و نشان‌دهنده حمایت مردم از انقلاب است؛ انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب افراد کاردان و متعهد، مقدمه حل مشکلات کشور از طریق قانون‌گذاری مناسب است.

وی بیان کرد: برای یک انتخابات تراز انقلاب اسلامی به مشارکت گسترده و رقابت صحیح و سلامت و امنیت نیاز داریم؛ دلخوری مردم از عملکرد بد برخی مدیران به معنای قهر کردن مردم از نظام نیست و مردم ضعف بعضی مسؤولان را به معنای ناکارآمدی انقلاب نمی‌دانند.

امام جمعه دماوند اضافه کرد: تحریم انتخابات باعث خوشحالی دشمن می‌شود و از برخی سیاسیون ناآگاه و متمایل به غرب می‌خواهیم چشم خود را باز کنند و در دام و چاه دشمن نیفتند؛ اینکه برخی افراد بگویند انتخابات از قبل مشخص شده و منتخبین مشخص هستند و رأی مردم اثر ندارد دروغ بزرگی است که از بلندگوهای بدخواهان ملت ایران تکرار می‌شود.

پایان پیام/۶۷۰۱۵/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید