سردار ولی زاده: خدمات محرومیت‌زدایی از اولویت‌ها است - افق اقتصادی

سردار ولی زاده: خدمات محرومیت‌زدایی از اولویت‌ها است - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 187064 |
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱:۵۲ |
125 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

فرمانده جدید سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: اولویت‌های کاری ترسیم شده در این مسئولیت شامل جذب و تحقق بسیج و ارائه کمک‌های مؤمنانه و خدمات محرومیت‌زدایی در شهرستان‌های استان تهران خواهد بود.

سردار ولی زاده: خدمات محرومیت‌زدایی از اولویت‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سردار قربان‌محمد ولی‌زاده فرمانده جدید سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در جمع خبرنگاران (ع) اظهار کرد: امروز توفیق پیدا کردم و بار سنگین فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا بر دوش حقیر سپرده شد، امیدوارم با مسئلت و یاری خداوند در این مسیر پیروز و سربلند باشم.

وی گفت: سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) سابقه و عقبه طولانی در خدمت‌رسانی دارد و جمع قابل توجهی از شهدای دفاع مقدس، امنیت و دفاع از حرم را تقدیم نظام و انقلاب کرده است..

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران بیان کرد: در تمامی موضوعات انقلاب مردم شهرستان‌های استان تهران با تمام توان پای نظام و انقلاب بودند و امروز به‌عنوان بسیج و سپاه وظیفه‌داریم در خدمت مردم شهرستان‌های استان تهران باشیم زیرا که امام راحل این مردم را بی‌نظیر خواندند.

سردار ولی زاده بیان کرد: اولویت‌های کاری ترسیم شده در این مسئولیت شامل جذب و تحقق بسیج و ارائه کمک‌های مؤمنانه و خدمات محرومیت‌زدایی در شهرستان‌های استان تهران خواهد بود.

وی گفت: بسیج در تمامی موضوعات وظیفه خود می‌داند که خدمتگزار مردم باشد و در حوزه محرومیت‌زدایی و هرکجا که برای نظام مشکلی ایجاد شود بسیجیان وارد صحنه می‌شوند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: در سپاه سیدالشهدا (ع) بسیج اتباع را با عنوان بسیج امت واحده تشکیل‌شده و بخش زیادی از این قشر در بسیج فعالیت دارند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید