۲۴/۷، کمک در ثانیه از تیم Bitunix. خدمات مشتری سطح بعدی برای معامله گران رمزارز - افق اقتصادی

۲۴/۷، کمک در ثانیه از تیم Bitunix. خدمات مشتری سطح بعدی برای معامله گران رمزارز - افق اقتصادی
چهارشنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-09
کد خبر: 305513 |
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵ |
1 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

خدمات مشتری به ویژه در صنعت پرنوسانی مانند ارزهای دیجیتال بسیار مهم است.

۲۴/۷، کمک در ثانیه از تیم Bitunix. خدمات مشتری سطح بعدی برای معامله گران رمزارز

خدمات مشتری به ویژه در صنعت پرنوسانی مانند ارزهای دیجیتال بسیار مهم است. برخلاف سیستم‌های مالی سنتی، ماهیت غیرمتمرکز کریپتو اغلب باعث می‌شود کاربران در پلتفرم‌ها و فرآیندهای پیچیده حرکت کنند. درست مانند مبتدیانی که ممکن است در ابتدا نیاز به کمک داشته باشند، معامله گران باتجربه نیز ممکن است با مسائل فنی مواجه شوند یا شاید نیاز به پاسخ به سوالات فوری خود داشته باشند. بنابراین، خدمات مشتری برای یک صرافی، کلید جلب اعتماد و وفاداری کاربران است.
پس از رشد و راه اندازی بسیاری از ویژگی ها، Bitunix راه اندازی خدمات پشتیبانی مشتری چندزبانه ۲۴/۷ خود را اعلام کرده است. بنابراین، Bitunix به عنوان سریع‌ترین رشد صرافی مشتقات رمزنگاری، اکنون خدمات مشتری را برای کاربران در هر کجا که هستند، در هر منطقه زمانی و به چندین زبان ارائه می‌دهد.

ارتباط انسانی: KOLs Bitunix را برای ارتقای تجربه مشتری تمجید می کند

در صنعتی مانند ارزهای دیجیتال، اغلب این احساس ایجاد می شود که لمس انسان به دلیل اتوماسیون و غیرشخصی بودن بسیار ارزشمند است.
به گفته Bitunix، ارتباط انسانی برای به دست آوردن وفاداری کاربر بسیار مهم است. بنابراین، صرافی تصمیم گرفته است با راه‌اندازی پشتیبانی مشتریان چندزبانه ۲۴/۷ برای بیش از ۱ میلیون کاربر خود در بیش از ۱۰۰ کشور، گام‌های اساسی در این راستا بردارد. این توجهی که Bitunix به خدمات مشتری می کند مورد استقبال معامله گران قرار گرفته است و توسط رهبران نظرات کلیدی (KOLs) در صنعت بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به گفته آنها، این ارتباط انسانی که Bitunix به دنیای رمزنگاری سریع می آورد چیزی است که پلتفرم را در این ابتکار متمایز می کند.
Bitunix شفافیت را به عنوان اولویت اصلی خود دارد و برای اعتماد کاربران خود ارزش قائل است، بنابراین مصمم است بهترین خدمات ممکن را به مشتریان ارائه دهد. سیستم پشتیبانی جدید چندین زبان را پوشش می دهد، بنابراین با تنوع کاربران سازگار می شود. علاوه بر این، تیم از عوامل برون سپاری یا ربات ها تشکیل نشده است. درعوض، پشتیبانی توسط اعضای اصلی تیم انجام می‌شود و به کاربران امکان دسترسی مستقیم به کمک‌های حرفه‌ای که از نزدیک با تیم‌های خدمات مشتری، محصول و فناوری مرتبط هستند را برای تجربه یکپارچه‌تر و مطمئن‌تر می‌دهد. این نزدیکی انسانی و عزم Bitunix برای سهولت استفاده از پلتفرم همراه با راه‌اندازی ویژگی‌های مختلف دیگر چیزی است که آن را به سریع‌ترین رشد صرافی مشتقات رمزنگاری تبدیل می‌کند.

درباره Bitunix

Bitunix که در سال ۲۰۲۱ تأسیس شد، یکی از سریع‌ترین صرافی‌های مشتقات ارزهای دیجیتال در جهان است که میلیون‌ها کاربر را در بیش از ۱۰۰ کشور در تنها یک سال به دست آورده است و در حال حاضر بیش از ۲۵۰ سکه را برای تجارت ارائه می‌دهد. اخیراً، رتبه‌بندی‌های بزرگ مبادلاتی مانند CoinGecko آن را در ۱۵ برتر جهانی (بر اساس نرخ قابل اعتماد) قرار داده‌اند.
Bitunix ویژگی‌های منحصر به فردی را ارائه می‌کند که آن را به پیشرفته‌ترین پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال در جهان تبدیل می‌کند (مانند سیستم‌های چند پنجره‌ای که کاربر می‌تواند به طور همزمان بر روی حداکثر ۸ نمودار مختلف معامله کند).
بنابراین، سهولت، امنیت و شفافیت دلایل اصلی انتخاب معامله‌گران Bitunix برای معاملات روزانه خود هستند، با مزایایی مانند: اهرم تا x۱۲۵، نقدینگی عمیق، کارمزد معاملات کمتر، پشتیبانی ۲۴/۷ مشتری، تأیید / حسابرسی ذخیره، و پایبندی قوی به رعایت مقررات

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید