خدمت ۳۰ موکب مازندرانی به زائران اربعین حسینی - افق اقتصادی

خدمت ۳۰ موکب مازندرانی به زائران اربعین حسینی - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 33217 |
تاریخ انتشار : ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸ |
252 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

نماینده موکب‌های اربعین استان مازندران گفت: ۳۰ موکب برای مازندران از مرز مهران، نجف تا کربلا برای خدمت به زائران در ایام اربعین برنامه‌ریزی شده است.

خدمت ۳۰ موکب مازندرانی به زائران اربعین حسینی

محمدحسین طبرستانی‌راد نماینده موکب‌های اربعین استان مازندران امروز درباره برنامه‌‌ریزی‌ها برای برگزاری مراسم اربعین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: موضوع اربعین باتوجه به اینکه مقام معظم رهبری نگاه ویژه‌ای به ظرفیت اربعین دارند فرصتی برای جهان اسلام و انقلاب است و از این ظرفیت اربعین بتوانیم فرصت ویژه‌تری را لحاظ کنیم.

وی با بیان اینکه باید زمینه حضور حداکثری زائران اربعین را فراهم کنیم، افزود: باتوجه به تعطیلی مدارس و شرایط تابستان فرصت مناسبی برای اربعین فراهم است.

نماینده موکب‌های اربعین استان مازندران با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بحث جهانی‌شدن اربعین را مطرح کردند، اضافه کرد: پیاده‌روی بی‌نظیر اربعین باید مایه عزت ملت اسلامی و الگوی مناسبی برای وحدت اسلامی شود.

طبرستانی‌راد بیان کرد: بعد از اربعین سال گذشته برنامه‌ریزی‌ها برای اعزام اربعین در دستور کار قرار گرفت که در این زمینه هم به مسائل زیرساختی و هم بحث اقامت توجه شد.

وی با تاکید بر ضرورت اولویت‌دهی به حوزه جوانان و نوجوانان، گفت: براساس آخرین اطلاعات ۳۰ موکب برای مازندران از مرز مهران، نجف تا کربلا  برای خدمت به زائران برنامه‌ریزی شد.

این عضو جامعه فعالان اربعین کشور گفت: خادمان برای بررسی اولیه در مرحله اول خرداد ماه اعزام شدند و برنامه‌ریزی برای اعزام طبق برنامه انجام می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید