آقای استاندار! چه تضمینی برای تحقق مصوبات سفرهای شهرستانی کرمانشاه وجود دارد؟ - افق اقتصادی

آقای استاندار! چه تضمینی برای تحقق مصوبات سفرهای شهرستانی کرمانشاه وجود دارد؟ - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 20851 |
تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ |
294 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

استاندار کرمانشاه برای حل و فصل مشکلات، حضور میدانی در شهرستان مختلف استان را در برنامه کاری خود دارد. حال سوال از محمدطیب صحرایی این است که آقای استاندار! چه تضمینی برای تحقق مصوبات سفرهای شهرستانی وجود دارد؟

آقای استاندار! چه تضمینی برای تحقق مصوبات سفرهای شهرستانی کرمانشاه وجود دارد؟

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی رسالت استانداری کرمانشاه برای حل و فصل مشکلات را حضور میدانی در شهرستان مختلف استان می‌داند.

وی تلاش دارد در استان پهناور کرمانشاه این حرکت را کاملا بهینه انجام دهد، لذا طی سال دست کم دوبار به هر شهرستان سفر و مسائل آن را به صورت مفصل بررسی خواهد کرد.

به گفته استاندار کرمانشاه، برای انجام هر سفر شهرستانی حداقل ۱۰ روز قبل از سفر مجموعه مسائل شهرستان مربوطه در استانداری جمع‌آوری و هر کدام از مسائل با مجموعه و اداره‌کل مربوطه مورد بررسی قرار می‌گیرد. تا اینکه مسائل برای سفر اولویت‌بندی می‌شوند.

استاندار در روز سفر به همراه یک تیم کاری متشکل از معاونان و مدیران کل به شهرستان مربوطه سفر می‌کند، هر کدام از معاونان و مدیران کل مسائل حوزه تخصصی خود را با حضور میدانی مورد بررسی قرار می‌دهند و مسائل مهم نیز شخصا مورد بازدید خود صحرایی قرار می‌گیرد. در نهایت مسائل جمع‌بندی و در شورای اداری بررسی و مصوباتی تصویب می‌شود.

استاندار در حاشیه سفرهای شهرستانی علاوه بر دیدار با نخبگان و فعالان اقتصادی، پای درد و دل مرم هم می‌نشیند و به طور مستقیم مشکلات را بررسی و دستورات لازم را صادر می‌کند.

حال سوال از محمدطیب صحرایی این است که آقای استاندار! چه تضمینی برای تحقق مصوبات سفرهای شهرستانی وجود دارد؟

استاندار در پاسخ، گفت: بیشتر مصوبات سفر شهرستانی همون وظایف مغفول مانده‌ای‌ست که به راحتی قابل انجام است. برخی مسائل و مشکلات شهرستانی را به راحتی می‌توان با یک پیگیری جدی به نتیجه رساند.

وی افزود: استان کرمانشاه ۱۴ شهرستان دارد که بنا داریم حداقل برای هر شهرستان دو دور سفر داشته باشیم. برای نتیجه بهتر سفرها؛ از روزی که سفر را انجام می‌دهیم یک گروه از کارشناسان و همکاران سابقه‌دار استانداری به عنوان معین فرمانداران تا سفر بعدی گام به گام مصوبات را پیگیری می‌کنند.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: پیگیری‌ها سبب می شود کار شهرستان جدی‌تر انجام شود؛ به گونه‌ای که بعد از سفر همکاران فهرست اقدامات را تا سفر بعدی رصد می‌کنند تا به چه میزان مصوبه انجام شده است.

وی افزود: سفرهای شهرستانی  کمک می‌کند، استان را بهتر اداره کنیم. حرکت جدی‌تر شود تا سفر بعدی رییس جمهور به استان از مراحل سفر اول به خوبی استفاده کرده باشیم. 

صحرایی در پایان، گفت: این سفرهای شهرستانی به صورت مبنایی و پایه‌ای است، البته کارهای اجرایی فراز و فرودهایی دارد و تجربه‌هایی کسب می‌شود. اینجانب نیز مصون از خطا و کاستی نخواهم بود، اما تلاش داریم در این سفرها گام به گام مفیدتر در خدمت مردم باشیم.

پایان پیام/پ


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید