نقد سازنده باعث بهبود عملکرد مدیران ادارات می شود - افق اقتصادی

نقد سازنده باعث بهبود عملکرد مدیران ادارات می شود - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 42853 |
تاریخ انتشار : ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱ |
290 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه نقد رسانه ها موجب رشد جامعه‌ و بهبود عملکرد ادارات می شود، گفت: مدیران باید با تقویت روحیه نقدپذیری، پذیرای نقد رسانه ها باشند.

نقد سازنده باعث بهبود عملکرد مدیران ادارات می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت السلام اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت عید بزرگ غدیر و روزقلم گفت:در مورد مشکلات جامعه استان ایلام هم گفت: مدیران باید با حفظ روحیه انتقادپذیری در صدد حل مشکلات جامعه برآیند و رسانه ها نیز در این زمینه با رصد مشکلات عمومی و ارجاع آنها به مسئولان به رفع یا کاهش موانع و مشکلات جامعه و پاسخگویی به مطالبات مردم کمک کنند.

وی با بیان ایکنه خبرنگاران نسبت به توسعه استان مسئول هستند، خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه استان همواره همراه با انقلاب و دغدغه مند نظام بوده اند و مسئولان استان نیز باید بدون ترس و واهمه از نقد سازنده رسانه، روحیه نقدپذیری خود را تقویت کنند.  

نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان ایلام ادامه داد: صاحبان رسانه با قلم خود باید اقدامات و عملکرد مثبت دولت سیزدهم را منعکس و در جامعه امید آفرینی کنند.

وی اظهار کرد: قدرت قلم بیشتر و قوی تر از سلاح های جنگی است و قلم متعلق به یک زمان و مکان خاص نیست و هنواره در همه اعصار روایتگر مردمان پیشین برای نسل های آینده بوده است و باعث انتقال فرهنگ و پیشینه یک ملت می شود. 

حجت الاسلاموالمسلمین کریمی تبار اظهار کرد: اهمیت غدیر باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و با گرامیداشت این عید در قالب جشن های بزرگ و مردمی، در جامعه ایجاد نشاط کرد. 

وی با اشاره به اینکه علی (ع) صدای عدالت و انسانیت است، افزود: غدیر به عنوان بزرگترین عید شیعیان، کامل کننده تلاش های ۲۳ ساله پیامبر (ص) در تبلیغ دین بود.

 نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان ایلام ادامه داد: اهمیت روز غدیر از اربعین و عاشورا بیشتر است چرا عدم پرداختن به اهمیت غدیر و تمکین مسلمانان صدر اسلام از دستور خداوند مبنی بر پذیرفتن ولایت حضرت امیرالمؤمنین(ع) باعث بروز حوادث ناگواری چون عاشورا و فاطمیه شد.

انتهای پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید