امدادرسانی به یک کوهنورد ۷۰ ساله در ارتفاعات سبلان - افق اقتصادی

امدادرسانی به یک کوهنورد ۷۰ ساله در ارتفاعات سبلان - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-06-02
کد خبر: 13292 |
تاریخ انتشار : ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶ |
267 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل به یک مرد ۷۰ ساله که در حال صعود به قله سبلان بود امداد رسانی کردند.

امدادرسانی به یک کوهنورد ۷۰ ساله در ارتفاعات سبلان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز ارشادیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۱:۳۰ روز دوشنبه ۵ تیر، پیرو تماس مردمی با شماره ۱۱۲ ندای امداد معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مبنی بر ترومای بینی، مچ دست و ساق دست یک کوهنورد ۷۰ ساله در مسیر صعود به سبلان (بالاتر از پناهگاه سنگ پروانه) بود که بلافاصله یک تیم کوهستان با ۴ نفر نیروی عملیاتی با یک دستگاه خودروی آمبولانس به منطقه حادثه اعزام شده و اقدامات اولیه را انجام دادند. 

وی افزود: فرد مصدوم از محل حادثه توسط نیروهای مردمی به پناهگاه انتقال داده شده بود که وی از پناهگاه توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر بعد از چند ساعت تلاش تیم عملیاتی این جمعیت جهت تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان ولیعصر (عج) مشگین شهر انتقال داده اند. 

معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: با توجه به فصل صعود به ارتفاعات و وجود کوه سبلان در استان، هنگام صعود در مناطق کوهستانی ضروری است لوازم و ابزار کوهنوردی اعم از لوازم فنی، پوشاک، تغذیه، وسایل امدادی، تلفن همراه و… را به همراه داشته باشید.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید