چطور از بازار لوازم آرایشی تقلبی در امان بمانیم؟

چطور از بازار لوازم آرایشی تقلبی در امان بمانیم؟
دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 227397 |
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴ | منبع: offch.com
1479 بازدید
۲
9
ارسال به دوستان
پ

لوازم آرایشی بهداشتی و محصولات زیبایی تقلبی یکی از بزرگترین مشکلات این بازار است.

چطور از بازار لوازم آرایشی تقلبی در امان بمانیم؟

محصولات تقلبی در بازار روز به روز زیادتر می‌شوند. تقاضای بالا در بازار این محصولات سبب شده افراد زیادی دست به تولید و پخش کالا تقلبی بزنند. محصولات آرایشی و بهداشتی تقلبی و غیر اصل به دلیل تماس مستقیم با پوست و مو افراد می‌توانند خطراتی را برای سلامتی به همراه داشته باشند. به همین دلیل هم، باید زمان خرید این اقلام دقت کافی به خرج داد تا کالای تقلبی و غیر اصل خریداری نشود. با توجه به زیاد بودن این نوع محصولات و وجود آن‌ها در بسیاری از فروشگاه‌ها، ممکن است به اشتباه آن‌ها را خریداری کنید. راه حل این موضوع خرید از فروشگاه‌های معتبر است که فقط کالای اصل و با ضمانت اصالت به فروش می‌رسانند. این فروشگاه‌ها به دلیل اعتبار و سابقه خوب خود، هم مورد اعتماد بوده و هم می‌توانند مزیت‌های دیگری را به خریداران خود ارائه کنند. از جمله این مزیت‌ها می‌توان به کد تخفیف، ارسال رایگان، کش بک، پشتیبانی، مشاوره و … اشاره کرد.

خانومی، بیشترین تخفیف آرایشی بهداشتی

مانند هر محصول دیگری، برای لوازم آرایشی بهداشتی هم، خرید آنلاین همیشه بهتر از خرید حضوری است. اولین فایده خرید اینترنتی از سایت‌هایی مانند خانومی، این است که از کد تخفیف بهره مند می‌شوید. کد تخفیف خانومی برای خرید اول یا غیر اول و حتی ارسال رایگان سفارشات انواع لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبتی پوست و مو قابل استفاده است. علاوه بر وجود تخفیف‌ها، خرید آنلاین همیشه سریع تر است و نسبت به رفتن به فروشگاه‌ها و جستجو در آن‌ها وقت کمتری می‌گیرد.

نکته دیگری که خانومی را به یکی از بهترین فروشگاه‌ها برای خرید لوازم آرایشی بهداشتی با تخفیف تبدیل می‌کند، خواندن نظرات دیگران است. با دیدن نظرات خریداران قبلی، راحت‌ تر می‌توانید برای خرید یک محصول تصمیم بگیرید. با بالا رفتن قیمت‌ها، این ویژگی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند؛ چرا که دیگر پول خود را برای خرید محصولات بی‌کیفیت هدر نمی‌دهید. علاوه بر این، حراج خانومی در مناسبت‌های مختلف هم فرصتی است تا کالای مورد نیاز خود را با قیمت کمتر تهیه کرده و از پوستی زیبا و شفاف لذت ببرید. از جمله کالاهای موجود در خانومی می‌توان به انواع آبرسان، ضد آفتاب، ضد لک، ضد جوش، کرم پودر، کانسیلر، ریمل، خط چشم و … اشاره کرد. دقت داشته باشید که همه اجناس ایرانی و خارجی موجود در این سایت اصل بوده و می‌توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از تقلبی بودن آن‌ها را سفارش دهید.

کد تخفیف الانزا

الانزا، بیشترین تنوع محصولات آرایشی بهداشتی

الانزا نیز مانند خانومی از فروشگاه‌های معتبر در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی است. الانزا علاوه بر اینکه خودش فروشنده محسوب می‌شود با برخی دیگر فروشنده‌ها نیز همکاری کرده و محصولات آن‌ها را در سایت خود عرضه می‌کند. به همین دلیل هم الانزا نسبت به فروشگاه‎های حضوری و حتی برخی سایت‌ها تنوع محصول بیشتری دارد. ترکیب این تنوع با کد تخفیف الانزا سبب می‌شود این سایت گزینه ایده آلی برای خرید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی باشد. وجود کد تخفیف دلیل اصلی به صرفه تر بودن خرید از فروشگاه‌های اینترنتی مثل الانزا است. کد تخفیف الانزا برای خرید اول یا غیر اول یا خرید برخی برندهای مشخص این امکان را به شما می‌دهد که در تمام سفارش‌های خود از این سایت تخفیف گرفته و هزینه کمتری بپردازید.

از دیگر مزیت‌های الانزا تضمین اصالت کالا است. اگر نگران لوازم آرایشی تقلبی هستید، با خرید از الانزا خیالتان راحت خواهد بود. در صورتی که خرید شما بالای ۷۹۰ هزار تومان باشد هم از ارسال رایگان برخوردار می‌شوید. برای مبالغ کمتر هم می‌توانید از کد تخفیف ارسال رایگان الانزا استفاده کنید. علاوه بر این، پس از دریافت سفارش از این سایت هم تا ۷ روز فرصت بازگرداندن کالا را دارید.

شاواز، ارزانترین فروشگاه آرایشی بهداشتی

شاواز از فروشگاه‌های نسبتاً جدید محسوب می‌شود. با این وجود توانسته است در همین مدت کوتاه توجه و اعتماد بسیاری از افراد را به خود جلب کند. همین موضوع نشان دهنده اعتبار بالا و کیفیت خدمات و محصولات این فروشگاه است. لازم به ذکر است که از نظر قیمت هم شاواز همیشه جزء مناسب ترین‌ها بوده است. قیمت‌های رقابتی از ویژگی‌های جذاب این سایت بوده و علاوه بر این، کد تخفیف شاواز نیز برای خریدهای اول و غیر اول شما در دسترس است. به کار بردن کدهای تخفیف شاواز آن هم روی محصولاتی که از قبل قیمت مناسبی دارند، سبب می‌شود یکی از به صرفه ترین خریدها را تجربه کنید. دقت داشته باشید که این فروشگاه به مناسب‌های مختلف هم حراج‌های جذابی را برگزار کرده و کالاهای خود را با قیمت کمتر می‌فروشد.

قیمت‌های پایین این فروشگاه بعضاً ممکن است شما را به شک بیندازند؛ اما نگران نباشید. هیچ کالای تقلبی در شاواز نبوده و تمام محصولات آرایشی و بهداشتی آن با تضمین اصالت و تاریخ مصرف بالا فروخته می‌شوند. تنوع بالای این سایت هم شما را از مراجعه به هر فروشگاه دیگری بی‌نیاز می‌کند.

کد تخفیف شاواز

روژا، بهترین فروشگاه آرایشی بهداشتی

اگر بخواهیم بهترین فروشگاه‌های آرایشی بهداشتی از نظر قیمت، کیفیت، اصالت، پشتیبانی و تنوع محصول را نام ببریم، روژا قطعاً یکی از آن‌ها است. روژا از فروشگاه‌های با سابقه و معتبر در حوزه لوازم آرایشی به شمار می‌آید که محبوب ترین برندهای ایرانی و خارجی را با تخفیف‌های فراوان در اختیار شما قرار می‌دهد. همه کالاهای این فروشگاه با ضمانت اصالت عرضه شده و می‌توانید آن‌ها را با کد تخفیف روژا خریداری کنید. این کدها برای سفارش اول و غیر اول معتبرند. علاوه بر این، سفارش‌های بالای ۵۰۰ هزار تومان شامل ارسال رایگان شده و تا ۷ روز هم فرصت مرجوع کردن کالا را دارید. روژا از جمله فروشگاه‌هایی است که برای کمک به انتخاب و خرید بهتر شما، مشاوره رایگان هم ارائه می‌کند. با این مشاوره راحت تر می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید.

مدیسه، از لوازم آرایش تا لباس

مدیسه از نام‌های معتبر، قدیمی و با سابقه در میان فروشگاه‌های اینترنتی است. یکی از بزرگترین مزیت‌های این فروشگاه که در دوام و محبوبیت آن نقش داشته، بدون شک تمرکز بر ارائه محصولات اصل بوده است. فرقی ندارد که بخواهید از برندهای ایرانی یا خارجی خرید کنید؛ در هر حال خیالتان از تقلبی نبودن اجناس مدیسه راحت است. کد تخفیف مدیسه دیگر مزیت این فروشگاه بزرگ است که به شما اجازه می‌دهد در خرید اول خود یا با هر بار سفارش بدون محدودیت تخفیف گرفته و خرید ارزانی را تجربه کنید.

نکته مهمی درباره مدیسه این است که محصولات آن به لوازم آرایشی و بهداشتی محدود نمی‌شوند. در این سایت می‌توانید انواع لباس و پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، لوازم خانه، وسایل ورزشی، تجهیزات الکترونیک و … را هم با تخفیف خریداری کنید. خرید اقساطی، ۷ روز فرصت بازگرداندن کالا و امکان استفاده از امتیازات خرید خود برای دریافت تخفیف و جایزه هم از دیگر نکات مثبت مدیسه هستند.

کد تخفیف مدیسه

عسل بانو، معتبرترین فروشگاه آرایشی بهداشتی

اگر به دنبال خرید محصولات آرایشی و بهداشتی یا لوازم مراقبتی پوست و مو از بهترین برندهای جهان هستید؛ اما وجود کالای تقلبی شما را نگران می‌کند، با خیال راحت از عسل بانو خرید کنید. به جرئت می‌توان گفت که عسل بانو از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی برای خرید محصولات زیبایی خارجی و برند است. از طرفی، تنوع کالا در این سایت به قدری زیاد است که قطعاً می‌توانید محصولات مورد نیاز خود با هر رنج قیمتی را در آن پیدا کنید. کد تخفیف عسل بانو هم در کنار هدیه ثبت نام در سایت و بازگشت وجه نقد به کیف پول سبب می‌شود بهترین لوازم آرایشی و مراقبتی را با قیمت مناسب خریداری کنید. از جمله برندهای محبوب می‌توان به کلینیک، لورال، اکتی پور، شیسیدو، اون، ایزدین، نوتروژینا، نارس، مک، شیگلم و… اشاره کرد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۳ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :شیرین جعفری

      ممنون از اطلاعات مفیدتون، لوازم آرایشی تقلبی واقعا بدترین بلاییه که میشه سر پوست آورد

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        دقیقا شیرین جان، ممنون از اینکه نظر خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتید