فروش رکوردشکن اموال تملیکی؛ ۴۵۰۰ خودرو متروکه به مزایده رفت - افق اقتصادی

فروش رکوردشکن اموال تملیکی؛ ۴۵۰۰ خودرو متروکه به مزایده رفت - افق اقتصادی
سه شنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-10-15
کد خبر: 307404 |
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰ |
5 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش اکوایران؛ در راستای ساماندهی مبادی ورودی سازمان اموال تملیکی ملکف شد تا تکلیف اموال دپو شده در کمرگات کشور را مشخص کند. به گفته مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در سال گذشته حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان کالا با رشد ۵۶۱ درصدی را تعیین تکلیف کرده است، از سوی دیگر […]

فروش رکوردشکن اموال تملیکی؛ ۴۵۰۰ خودرو متروکه به مزایده رفت

به گزارش اکوایران؛ در راستای ساماندهی مبادی ورودی سازمان اموال تملیکی ملکف شد تا تکلیف اموال دپو شده در کمرگات کشور را مشخص کند. به گفته مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در سال گذشته حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان کالا با رشد ۵۶۱ درصدی را تعیین تکلیف کرده است، از سوی دیگر ۴۵۰۰ خودرو متروکه از سوی سازمان اموال تملیکی به فروش رسیده و ۸۰۰ حراج هم به اجرا گذاشته شده است.

سید عبدالمجید اجتهادی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش اموال منقول گفت: تعیین تکلیف حدود ۱۰۰ همت کالا با رشد ۵۶۱ درصدی، فروش ۲۸ همت اموال منقول با رشد ۶۴۰ درصدی، بازگشت ۵۰ همت کالا از طریق اعاده به صاحبان مشاغل و چرخه تولید با رشد ۱۴۰۷درصدی، تعیین تکلیف و فروش ۴۵۰۰ خودرو سواری سبک و سنگین وارداتی و برگزاری نخستین مزایده‌های محدود موتورسیکلت های بالای ۲۵۰سی سی بین دستگاه‌های مشمول از کارهای انجام شده در این بخش است.

اجتهادی ادامه داد: سهم ۹۷ درصدی روش های فروش از طریق برگزاری مزایده‌های الکترونیکی، راه‌اندازی و برگزاری حراج الکترونیکی خرده فروشی برخط در سال ۱۴۰۲ و اجرای بیش از ۸۰۰ مرحله حراج به نفع مردم تاکنون، تعیین تکلیف پرونده های سنواتی با بیش از ۱۰سال ماندگاری در انبارها از جمله دو فروند هواپیمای مسافربری متروکه،۱۰ واگن قطار مسافربری متروکه، ۲۷ هزار تن ذرت رسوبی متروکه در بندر امام، ۵۳ هزار تن ذرت دامی و آزبست گمرک غرب تهران (مربوط به ۱۵سال گذشته) از دیگر اقدامات انجام شده است.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به حوزه اموال غیر منقول نیز اشاره کرد و گفت: اخذ سند برای ۴۶۸ پرونده به مساحت حدود ۱۹۹ هزار متر مربع، رشد متراژ اسناد ماخوذه در سال ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۱۱۶ درصد از عملکرد حوزه غیر منقول است.وی تصریح کرد: ۸۸ درصد پرونده‌های تشکیل شده علیه سازمان با دفاع حقوقی موثر منتج به رای به نفع سازمان شده است.

 

 

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید