تنها پژو پارس متوجه افزایش قیمت دلار شد + جدول - افق اقتصادی

تنها پژو پارس متوجه افزایش قیمت دلار شد + جدول - افق اقتصادی
چهارشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-25
کد خبر: 299929 |
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲ |
1 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش اکوایران، به گفته فعالان بازار خودرو امروز با افزایشی شدن نرخ دلار در کنار سایر بازارهای موازی، پیش‌بینی‌ می‌شد که بازار سمت و سوی افزایشی به خود بگیرد، اما روند بازار خلاف پیش‌بینی‌ها حرکت کرد و شکل سینوسی به خود گرفت. نگاهی به قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی نشان می‌دهد امروز در میان خودروهای […]

تنها پژو پارس متوجه افزایش قیمت دلار شد + جدول

به گزارش اکوایران، به گفته فعالان بازار خودرو امروز با افزایشی شدن نرخ دلار در کنار سایر بازارهای موازی، پیش‌بینی‌ می‌شد که بازار سمت و سوی افزایشی به خود بگیرد، اما روند بازار خلاف پیش‌بینی‌ها حرکت کرد و شکل سینوسی به خود گرفت.

نگاهی به قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی نشان می‌دهد امروز در میان خودروهای مورد بررسی یک خودرو افزایش قیمت داشت، سه خودرو کاهشی شدند و سایر خودروها تغییر قیمت نداشتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «پژو پارس LX» مدل ۱۴۰۲ تنها خودرویی بود که افزایش ۱۰ میلیونی قیمت داشت و «کوییک اتوماتR» در کنار «رانا پلاس» کاهشی ۵ میلیونی داشتند.

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس۶ دنده توربو»، «پژو i 207 اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل ۱۴۰۲ و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس گزارش خبرنگار اکوایران، «دنا پلاس۶ دنده توربو» هم در بازار امروز ۸۹۰ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. «پژوi 207 اتوماتیک TU5P» هم بدون تغییر در بازار ۸۶۰ میلیونی تومان شد. به گزارش اکوایران، امروز «هایما S7پلاس» هم بدون تغییر در بازار یک میلیارد و ۶۰۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

 ارزیابی‌ها اما نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار ۸۷۸ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. «رانا پلاس» هم با کاهش ۵ میلیونی در بازار ۶۲۵ میلیون تومانی شد و «پژو پارسLX» مدل ۱۴۰۲ هم بدون تغییر ۸۷۰ میلیون تومان قیمت خورد و افزایش ۱۰ میلیونی داشت.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل ۱۴۰۲،«کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار ۷۱۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. خانواده کوییک هم امروز نوسان قیمت داشت با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» مدل ۱۴۰۲ در بازار ۴۱۵ میلیون تومانی ماند و «کوییک‌R اتومات» در بازار ۵۳۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد، اما «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار ۴۱۱ میلیون تومان قیمت خورد و کاهش ۲ میلیون تومانی داشت. به گزارش اکوایران بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار ۴۱۰ میلیون تومان قیمت خودرو و «اطلس» هم در بازار با افزایش میلیونی در بازار ۵۲۰ میلیون تومان قیمت خورد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید