واکنش دفتر معاون اول رئیس‌جمهور درباره خبر «‌افزایش قیمت خودرو» - افق اقتصادی

واکنش دفتر معاون اول رئیس‌جمهور درباره خبر «‌افزایش قیمت خودرو» - افق اقتصادی
جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-20
کد خبر: 297244 |
تاریخ انتشار : ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۳ |
4 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش اکوایران، روز گذشته خبرهایی مبنی موافقت عارف با قیمت‌های جدید خودرو منتشر شد. در پی انتشار این خبر معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر معاون اول رئیس جمهور ضمن تکذیب، توضیحاتی را جهت اطلاع افکار عمومی ارائه و اطلاعیه‌ای به شرح ذیل منتشر کرد: درج چنین اخباری حکایت‌گر عدم اطلاع از سازوکارهای تصمیم‌گیری در دولت می‌باشد.  کما اینکه موضوع مورد ادعای […]

واکنش دفتر معاون اول رئیس‌جمهور درباره خبر «‌افزایش قیمت خودرو»

به گزارش اکوایران، روز گذشته خبرهایی مبنی موافقت عارف با قیمت‌های جدید خودرو منتشر شد. در پی انتشار این خبر معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر معاون اول رئیس جمهور ضمن تکذیب، توضیحاتی را جهت اطلاع افکار عمومی ارائه و اطلاعیه‌ای به شرح ذیل منتشر کرد:

درج چنین اخباری حکایت‌گر عدم اطلاع از سازوکارهای تصمیم‌گیری در دولت می‌باشد.  کما اینکه موضوع مورد ادعای خبرگزاری مهر در مورد اصلاح قیمت خودرو تحت عنوان «ابلاغیه سیاست‌گذاری در خصوص  قیمت‌گذاری برخی از خودروهای سواری» در حال رسیدگی در کمیسیون مربوطه و دبیرخانه هیات دولت می‌باشد و هنوز در هیات وزیران مطرح نشده است و هیچگونه تصمیم‌گیری در این خصوص در دولت صورت نگرفته است.

خبرگزاری مهر در گزارشی از تایید اصلاح قیمت خودرو توسط معاون اول رییس‌جمهور خبر داده و اعلام کرده بود به زودی برای اخذ تاییدیه نهایی به هیات دولت ارسال خواهد شد.

بر این اساس قیمت‌های جدید خودرو که در اسفندماه به وزارت صمت ارسال شده بود تا طبق دستورالعمل شورای رقابت، اعلام شود به دلایلی تا پایان دولت سیزدهم تعیین تکلیف نشد اما با شروع به کار دولت چهاردهم، ایران خودرو و سایپا در جلسه‌ای با اعضای کمیسیون اقتصادی دولت، خواستار اصلاح قیمت خودرو شدند و ماحصل این جلسه نیز در قالب گزارشی تهیه و به دفتر محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهور ارسال شد. خبرگزاری مهر در خبری که منتشر کرد مدعی شد این گزارش مورد تأیید عارف قرار گرفته و به زودی برای اخذ تاییدیه نهایی نیز به هیأت دولت ارسال خواهد شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید