بازار خودرو در ترافیک تعطیلات ماند + جدول قیمت‌ها - افق اقتصادی

بازار خودرو در ترافیک تعطیلات ماند + جدول قیمت‌ها - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-16
کد خبر: 293041 |
تاریخ انتشار : ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۴ |
18 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش اکوایران، نوسانی شدن بازار خودرو در حالی شکل گرفت که خودروهای داخلی و مونتاژی با افت و ثبات به استقبال تعطیلات رفتند، اما با شروع هفته جدید شاهد تغییر جهت در بازار بودیم. از سوی دیگر نوسان قیمت در بازار امروز در حالی شکل گرفت که دلار روند آرامی داشت و سایر بازارهای […]

بازار خودرو در ترافیک تعطیلات ماند + جدول قیمت‌ها

به گزارش اکوایران، نوسانی شدن بازار خودرو در حالی شکل گرفت که خودروهای داخلی و مونتاژی با افت و ثبات به استقبال تعطیلات رفتند، اما با شروع هفته جدید شاهد تغییر جهت در بازار بودیم.

از سوی دیگر نوسان قیمت در بازار امروز در حالی شکل گرفت که دلار روند آرامی داشت و سایر بازارهای موازی هم تغییر قابل توجهی نداشتند، با این حال خودرو روند مخالف در پیش گرفت. از سوی دیگر ایران خودرو امروز اعلام کرد که قرعه‌کشی طرح پیش فروش عادی فردا اعلام می‌شود که این خبر هم باید بازار را آرام نگه می‌داشت، اما ظاهرا خودروهای داخلی و مونتاژی توجهی به این خبر هم نداشتند.

بررسی بازار نشان می‌دهد امروز «اطلس» با افزایش ۵ میلیونی در بازار بیشترین رشد قیمت را به خود اختصاص داد و افزایش «رانا پلاس» هم به چهار میلیون رسید. از سوی دیگر امروز «شاهینG» هم در بازار کاهشی ۴ میلیون تومانی داشت و این افت برای «ساینا دنده‌ایS» به ۲ میلیون تومان رسید.

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس۶ دنده توربو»، «پژو i 207 اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل ۱۴۰۲ و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس گزارش خبرنگار اکوایران، «دنا پلاس۶ دنده توربو» در بازار امروز ۹۰۰ میلیون تومان قیمت خورد و بدون تغییر ماند. بررسی بازار نشان می‌دهد «پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU5P» هم در بازار ۸۶۰ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. به گزارش اکوایران، امروز «هایما S7پلاس» هم یک میلیارد و ۵۹۵ میلیون تومانی ماند. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار ۸۹۰ میلیون تومانی قیمت خورد و بدون تغییر بود. اما «رانا پلاس» هم در بازار ۶۲۷ میلیون تومان قیمت خورد و افزایشی ۴ میلیونی تومانی داشت و  «پژو پارسLX» مدل ۱۴۰۲ هم در بازار ۸۶۰ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت.

 قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل ۱۴۰۲،«کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار ۷۰۱ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و کاهش ۴ میلیونی داشت. در میان خانواده کوییک هم امروز شاهد نوسان قیمت بودیم، بطوریکه «کوییک‌R دنده‌ای» مدل ۱۴۰۲ در بازار۴۱۰ میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک‌R اتومات» هم با افزایش سه میلیونی، ۵۳۳ میلیون تومان شد، از سوی دیگر «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار ۴۰۹ میلیون قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. به گزارش اکوایران بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار ۴۱۲ میلیون تومان قیمت‌‌ خورد و کاهشی ۲ میلیونی داشت، اما «اطلس» در بازار با افزایش ۵ میلیونی ۵۱۵ میلیون تومان قیمت خورد.  

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید