مرغ منجمد ۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان - افق اقتصادی

مرغ منجمد 65 هزار و 700 تومان - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 291808 |
تاریخ انتشار : ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۴ |
24 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش اکوایران؛ درحال حاضر طبق داده‌های  سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، روزانه یک هزار و ۵۰۰ تن مرغ به استان تهران وارد می‌شود.  در مجموع هم مصرف مرغ تهران روزانه یک هزار و ۵۰۰ تن است. اما در آستانه تعطیلات این رقم به بیش از یک هزار و ۸۰۰ تن رسید. جبرئیل برادری رئیس سازمان جهاد کشاورزی […]

مرغ منجمد ۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان

به گزارش اکوایران؛ درحال حاضر طبق داده‌های  سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، روزانه یک هزار و ۵۰۰ تن مرغ به استان تهران وارد می‌شود.  در مجموع هم مصرف مرغ تهران روزانه یک هزار و ۵۰۰ تن است. اما در آستانه تعطیلات این رقم به بیش از یک هزار و ۸۰۰ تن رسید.

جبرئیل برادری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران میگوید: توزیع و عرضه مرغ در بازار استان از شب عید و ایام ماه مبارک رمضان تاکنون بدون وقفه ادامه دارد. به طور متوسط بخشی از این میزان مرغ از طریق استان های معین تامین و توزیع می شود.

او می افزاید: مرغ منجمد برحسب نیاز بازار همچنان با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان در دسترس مردم قرار می‌گیرد. البته اکنون گوشت مرغ در اکثر فروشگاه‌های شهر تهران با قیمت های مصوب عرضه می‌شود.

به نقل از ایرنا ، برادری می گوید: گوشت مرغ منجمد علاوه بر میادین تره‌بار، در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اصناف، تعاونی‌های مصرف و واحدهای عمده و خرده فروشی زیر نظر اتحادیه پرنده و ماهی در حال توزیع است و در ایام تعطیل نیز کشیک سردخانه‌ها فعال بوده و واحدهای متقاضی می‌توانند با هماهنگی این اتحادیه علاوه بر میدان بهمن به سردخانه های مربوطه مراجعه و نسبت به تامین گوشت مورد نیاز خود اقدام کنند.

از نگاه فعالان صنعت طیور دولت صرفا به دنبال کاهش قیمت در بازار است و اهمیتی به این موضوع نمی‌دهد که این کاهش قیمت چقدر به ضرر مرغداران است و تعادل در بازار را برای آینده بهم میزند. آنها همچنین نسبت به واردات گوشت مرغ از آفریقا کماکان معترض هستند و خواهان جلوگیری از واردات از آفریقا هستند. 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید