اتابک: جهش تولید با تکیه بر برنامه هفتم - افق اقتصادی

اتابک: جهش تولید با تکیه بر برنامه هفتم - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 288677 |
تاریخ انتشار : ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۴:۳۳ |
27 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش اکوایران؛ وزیر جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت در اولین روز کاری خود به این نکته اشاره کرد که تولید تنها جریان اقتصادی است که هیچ عارضه‌ای جز ارتقای اقتصاد برای کشور ندارد. یعنی تنها پول تولید است که بعدا برای کشور عارضه‌ای ایجاد نمی‌کند. اتابک معتقد است، باید جهش تولید را از دو دیدگاه […]

اتابک: جهش تولید با تکیه بر برنامه هفتم

به گزارش اکوایران؛ وزیر جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت در اولین روز کاری خود به این نکته اشاره کرد که تولید تنها جریان اقتصادی است که هیچ عارضه‌ای جز ارتقای اقتصاد برای کشور ندارد. یعنی تنها پول تولید است که بعدا برای کشور عارضه‌ای ایجاد نمی‌کند.

اتابک معتقد است، باید جهش تولید را از دو دیدگاه اقتصادی و برنامه‌ای پیگیری کنیم تا به جایی برسد که در برنامه هفتم توسعه به آن تاکید شده است.

وزیر صمت با تاکید بر اینکه چارچوب عملکرد او چارچوب برنامه هفتم توسعه است ادامه داد: اختلاف نظرهایی نیز وجود دارد اما ما زمانی می‌توانیم با هم همکاری کنیم که شرایط در وزارت خانه و کشور بهتر شود. امیدوارم همه با هم در وزارت خانه بتوانیم همدل و همراه هم باشیم.

روز گذشته محمد اتابک با ۲۳۱ رای موافق از ۲۸۸ نماینده مجلس توانست به کرسی وزارت صمت برسد. عباس علی‌آبادی وزیر پیشین صمت هم با رای موافق بهارستان‌نشین‌ها، وزیر نیرو دولت چهاردهم شد.    

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید