گیجی بازار خودرو در روز کاهشی طلا و دلار + جدول قیمت‌ - افق اقتصادی

گیجی بازار خودرو در روز کاهشی طلا و دلار + جدول قیمت‌ - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 283994 |
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۴ |
47 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش اکوایران؛ واکنش بازار به کابینه پیشنهادی نشان می‌دهد که هنوز بازار خودروهای داخلی و مونتاژی از فاز انتظار بیرون نیامده‌اند و این امر موجب شده تا شاهد رفت و برگشت قیمت در بازار باشیم. از سوی دیگر نوسان به وجود آمده در بازار در حالی شکل گرفت که امروز دلار در کنار بازارهای موازی […]

گیجی بازار خودرو در روز کاهشی طلا و دلار + جدول قیمت‌

به گزارش اکوایران؛ واکنش بازار به کابینه پیشنهادی نشان می‌دهد که هنوز بازار خودروهای داخلی و مونتاژی از فاز انتظار بیرون نیامده‌اند و این امر موجب شده تا شاهد رفت و برگشت قیمت در بازار باشیم. از سوی دیگر نوسان به وجود آمده در بازار در حالی شکل گرفت که امروز دلار در کنار بازارهای موازی کاهش قیمت داشت، اما در بازار خودرو شاهد روندی متفاوت بودیم.

ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز «هایما S7پلاس» رشد ۱۰ میلیون تومانی داشت و این رشد برای «پژو ۲۰۷i اتوماتیک TU5P» به ۲ میلیون تومان رسید. از سوی دیگر بیشترین کاهش قیمت هم امروز به«رانا پلاس» و «شاهینG» رسید و این دو خودرو با افت ۷ میلیونی در بازار قیمت خوردند.

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس۶ دنده توربو»، «پژو ۲۰۷i اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل ۱۴۰۲ و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس گزارش خبرنگار اقتصادنیوز، «دنا پلاس۶ دنده توربو» در بازار امروز ۹۰۵ میلیون تومان قیمت خورد و افت ۵ میلیون تومانی داشت. از سوی دیگر با بررسی بازار می‌‌توان گفت «پژو ۲۰۷i اتوماتیک TU5P» هم ۸۸۳ میلیون تومان قیمت خورد و رشد ۲ میلیون تومانی را تجربه کرد. به گزارش اقتصادنیوز، از سوی دیگر امروز ترمز کاهش قیمت «هایما S7پلاس» کشیده شد و این خودرو با افزایش ۱۰ میلیونی در بازار یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان قیمت خورد. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار ۹۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. «رانا پلاس» هم در بازار ۶۱۵ میلیون تومان قیمت خورد و کاهش ۷ میلیونی را تجربه کرد و «پژو پارسLX» مدل ۱۴۰۲ هم امروز و ۸۴۵ میلیون تومان قیمت خورد تغییر قیمت نداشت.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل ۱۴۰۲،«کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار ۷۰۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت ۷  میلیون تومانی را تجربه کرد. در میان خانواده کوییک امروز «کوییک‌R دنده‌ای» مدل ۱۴۰۲ در بازار ۴۲۴ میلیون تومان قیمت‌‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت، «کوییک‌R اتومات» هم بدون تغییر ۵۵۵ میلیون تومانی ماند، اما «کوییک دنده‌ایS» با کاهش ۵ میلیونی در بازار ۴۰۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. به گزارش اقتصادنیوز بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار ۴۱۵ میلیون تومان قیمت‌‌ خورد و افت یک میلیون تومانی داشت. «اطلس» هم در بازار امروز بدون تعییر ۵۳۰ میلیون تومان قیمت خورد.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید