بازار خودرو کاهشی به استقبال کابینه جدید رفت/ تداوم ریزش قیمت هایما + جدول - افق اقتصادی

بازار خودرو کاهشی به استقبال کابینه جدید رفت/ تداوم ریزش قیمت هایما + جدول - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 283566 |
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۳ |
39 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش اکوایران، فعالین بازار خودرو، انتظار برای نهایی شدن کابینه دولت چهاردهم را عامل اصلی افت قیمت در بازار خودرو و سایر بازارها می‌دانند و پیش‌بینی می‌کنند که با مشخص شدن کابینه، شاهد تغییراتی در بازار باشیم. ارزیابی بازار نشان می‌دهد نسبت به سه‌شنبه گذشته (پیش از تعطیلات) «هایما S7پلاس»  بیشترین افت قیمت را […]

بازار خودرو کاهشی به استقبال کابینه جدید رفت/ تداوم ریزش قیمت هایما + جدول

به گزارش اکوایران، فعالین بازار خودرو، انتظار برای نهایی شدن کابینه دولت چهاردهم را عامل اصلی افت قیمت در بازار خودرو و سایر بازارها می‌دانند و پیش‌بینی می‌کنند که با مشخص شدن کابینه، شاهد تغییراتی در بازار باشیم.

ارزیابی بازار نشان می‌دهد نسبت به سه‌شنبه گذشته (پیش از تعطیلات) «هایما S7پلاس»  بیشترین افت قیمت را داشت و با کاهش ۲۰ میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد. از سوی دیگر امروز «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «پژوi 207اتوماتیک TU5P» هر دو کاهش ۹ میلیون تومانی در بازار داشتند. از سوی دیگر امروز «تارا اتوماتV2» و «اطلس» هم افتی ۵ میلیونی در بازار داشتند.

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس ۶ دنده توربو»، «پژوi 207اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل ۱۴۰۲ و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس گزارش خبرنگار اقتصادنیوز، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» در بازار امروز ۹۱۰ میلیون تومان قیمت خورد و افت ۵ میلیون تومانی داشت. از سوی دیگر با بررسی بازار می‌‌توان گفت « پژوi 207اتوماتیک TU5P» هم ۸۸۱ میلیون تومان قیمت خورد و افتی ۹ میلیون تومانی را تجربه کرد. به گزارش اقتصادنیوز، «هایما S7پلاس» هم کاهشی ۲۰ میلیونی در بازار داشت و یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار ۹۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و کاهشی ۵ میلیون تومانی داشت. «رانا پلاس» هم در بازار ۶۲۲ میلیون تومان قیمت خورد کاهش ۶۲۲ میلیونی را تجربه کرد و «پژو پارسLX» مدل ۱۴۰۲ هم امروز و ۸۴۵ میلیون تومان قیمت خورد تغییر قیمت نداشت.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل ۱۴۰۲،«کوییک دنده‌ایS»، «کوییک اتوماتR»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» در بازار ۷۱۴ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت ۲  میلیون تومانی را تجربه کرد. خانواده کوییک هم امروز تغییر قیمت نداشت و با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» مدل ۱۴۰۲ در بازار ۴۲۴ میلیون تومان قیمت‌‌گذاری شد، «کوییک‌R اتومات» هم ۵۵۵ میلیون تومانی ماند و «کوییک دنده‌ایS» هم ۴۱۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. به گزارش اقتصادنیوز بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار ۴۱۶ میلیون تومان قیمت‌‌ خورد و افت ۳میلیون تومانی داشت. «اطلس» هم در بازار امروز با افت ۵ میلیونی ۵۳۰ میلیون تومان قیمت خورد.

 

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید