بازار خودرو در شیب نزولی + جدول قیمت - افق اقتصادی

بازار خودرو در شیب نزولی + جدول قیمت - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 281876 |
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۴:۳۴ |
36 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش اکوایران، روند کاهشی بازار خودرو از روز گذشته شکل گرفت و امروز هم ادامه‌دار بود. کاهش نرخ دلار در بازار دیروز و ثبات امروزش، تاثیر مستقیمی بر کاهش قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی داشته است. به گفته فعالان بازار، این عوامل در کنار کاهش تقاضا، باعث شده تا قیمت‌ها به طور قابل توجهی […]

بازار خودرو در شیب نزولی + جدول قیمت

به گزارش اکوایران، روند کاهشی بازار خودرو از روز گذشته شکل گرفت و امروز هم ادامه‌دار بود. کاهش نرخ دلار در بازار دیروز و ثبات امروزش، تاثیر مستقیمی بر کاهش قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی داشته است.

به گفته فعالان بازار، این عوامل در کنار کاهش تقاضا، باعث شده تا قیمت‌ها به طور قابل توجهی کاهش یابد. فعالان بازار خودرو به این نکته نیز اشاره می‌کنند که بالا و پایین شدن قیمت خودرو موجب شده تا همچنان شاهد کاهش معاملات در بازار خودرو باشیم.

بررسی بازار نشان می‌دهد بیشترین کاهش قیمت امروز به «هایما S7پلاس» رسید و این خودرو افتی ۲۰ میلیون تومانی داشت؛ این خودرو در دور روز گذشته تخته گاز در سربالایی افزایش قمیت بود. «اطلس» هم امروز نوسانی و در نهایت ۵ میلیون تومان رشد را ثبت کرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

گزارش سایت کارنامه و باما نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس ۶ دنده توربو»، «پژوi  ۲۰۷اتوماتیک TU5P»، «هایما S7پلاس»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» مدل ۱۴۰۲ و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

«دنا پلاس ۶ دنده توربو» در بازار امروز ۹۲۵ میلیون تومان قیمت خورد و افت ۳ میلیون تومانی داشت. از سوی دیگر با بررسی بازار می‌‌توان گفت «پژوi 207 اتوماتیک TU5P» هم ۸۸۵ میلیون تومان قیمت خورد و کاهش ۶ میلیون تومانی داشت.

«هایما S7پلاس» هم کاهشی ۲۰ میلیونی در بازار داشت و یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. ارزیابی‌ها همچنین نشان می‌دهد امروز «تارا V2 اتومات» هم در بازار ۹۱۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و کاهشی ۳ میلیون تومانی داشت.

«رانا پلاس» هم در بازار ۶۲۰ میلیون تومان قیمت خورد و افت ۲ میلیونی را به ثبت رساند و «پژو پارسLX» مدل ۱۴۰۲ هم امروز و ۸۴۵ میلیون تومان قیمت خورد.

 قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهین G»، «تیبا هاچ‌بک EX»، «کوییک دنده‌ایR» مدل ۱۴۰۲،«کوییک دنده‌ای S»، «کوییک اتومات R»، «اطلس» و «ساینا دنده‌ای S» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهین G» در بازار ۷۱۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت ۵ میلیون تومانی را تجربه کرد. در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌ R دنده‌ای» مدل ۱۴۰۲ در بازار ۴۲۴ میلیون تومان قیمت‌‌گذاری شد و کاهش یک میلیون تومانی داشت و افت قیمت  «کوییک‌ R اتومات» هم به ۳ میلیون رسید و این خودرو ۵۵۵ میلیون تومان رسید.

«کوییک دنده‌ای S» هم در بازار ۴۱۵ میلیون تومان قیمت‌ خورد و افتی ۳ میلیونی رو تجربه کرد. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار ۴۲۴ میلیون تومان قیمت‌‌گذاری شد و افت ۳ میلیون تومانی داشت. اما بررسی‌ها نشان می‌دهد «اطلس» خلاف جهت در بازار امروز  ۵۴۰ میلیون تومان قیمت خورد و رشد ۵ میلیونی داشت.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید