صادرات برند کوکاکولا ممنوع شد + سند - افق اقتصادی

صادرات برند کوکاکولا ممنوع شد + سند - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 277999 |
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳ |
38 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش اکوایران، بخشنامه موضوع جلوگیری از صادرات انواع نوشابه‌های تولیدی شرکت خوشگوار (تحت لیسانس کمپانی کوکاکولا) طی نامه شماره ۲۹۷۳۱۹۰ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ توسط مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات معاونت برنامه‌ریزی و مقررات سازمان توسعه تجارت ایران ابلاغ شد. در این بخشنامه آمده است، صادرات انواع نوشابه‌های تولیدی شرکت خوشگوار (تحت لیسانس کمپانی […]

صادرات برند کوکاکولا ممنوع شد + سند

به گزارش اکوایران، بخشنامه موضوع جلوگیری از صادرات انواع نوشابه‌های تولیدی شرکت خوشگوار (تحت لیسانس کمپانی کوکاکولا) طی نامه شماره ۲۹۷۳۱۹۰ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ توسط مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات معاونت برنامه‌ریزی و مقررات سازمان توسعه تجارت ایران ابلاغ شد.

در این بخشنامه آمده است، صادرات انواع نوشابه‌های تولیدی شرکت خوشگوار (تحت لیسانس کمپانی کوکاکولا) که شامل انواع برندهای کوکاکولا، کوکاکولا زیرو، فانتا، اسپرایت و کانادا ممنوع است.

لازم به ذکر است شرکت خوشگوار در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ رسما اعلام کرده بود از سال ۱۳۳۶ تاکنون هیچ گونه صادرات نوشابه کوکاکولا به خارج از کشور نداشته است و این موضوع را طی نامه‌ای به سازمان توسعه و تجار ت یادآور شده و خواهان رسیدگی مسئولین ذیربط جهت جلوگیری از صادرات غیر قانونی محصولات این شرکت شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید