آخرین وضعیت واریزی حقوق تیر ماه بازنشستگان - افق اقتصادی

آخرین وضعیت واریزی حقوق تیر ماه بازنشستگان - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 274274 |
تاریخ انتشار : ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳ |
46 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش اکوایران، سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد که حقوق تیر بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان مطابق با زمان‌بندی اعلامی و بدون تأخیر انجام می‌شود.  طبق اعلام این سازمان، پرداخت مستمری ماه تیر بازنشستگان و مستمری‌بگیران طبق جدول زمان‌بندی واریز مستمری‌ها که پیش از این اعلام شده بود، در حال انجام است و هیچگونه تأخیر و مشکلی […]

آخرین وضعیت واریزی حقوق تیر ماه بازنشستگان

به گزارش اکوایران، سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد که حقوق تیر بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان مطابق با زمان‌بندی اعلامی و بدون تأخیر انجام می‌شود. 

طبق اعلام این سازمان، پرداخت مستمری ماه تیر بازنشستگان و مستمری‌بگیران طبق جدول زمان‌بندی واریز مستمری‌ها که پیش از این اعلام شده بود، در حال انجام است و هیچگونه تأخیر و مشکلی در زمینه پرداخت مستمری‌ها وجود ندارد.

براساس این جدول زمان‌بندی، پرداخت‌ها از ۲۰ تیر آغاز شده و تاکنون بدون هیچ‌گونه تأخیری انجام شده است.

سازمان تامین اجتماعی در سال جدید اعلام کرده بود، مابه‌التفاوت حقوق فروردین‌ مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌‌اجتماعی مطابق جدول زمانبندی از شنبه دوم تیر واریز می‌شود.

طبق بخشنامه سازمان تامین اجتماعی، از تاریخ اول فروردین ۱۴۰۳، حداقل مستمری‌های بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان مشمول قانون تأمین‌اجتماعی و کمتر از آن به میزان ۳۵ درصد و سایر سطوح بالاتر از حداقل نیز به میزان ۲۲ درصد افزایش یافت. 

بر این اساس، حداقل میزان مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی و مجموع مستمری بازماندگان از اول فروردین ۱۴۰۳، ماهانه هفت میلیون و ۱۶۶ هزار و ۱۸۴ تومان تعیین شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید