اصناف در انتظار تحقق وعده‌های پزشکیان - افق اقتصادی

اصناف در انتظار تحقق وعده‌های پزشکیان - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 269524 |
تاریخ انتشار : ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۳ |
63 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش اکوایران؛ محمدرضا  فرجی تهرانی، نایب رئیس اتاق اصناف تهران در مورد انتظارات اصناف از رئیس جمهور دولت چهاردهم به «اکوایران» گفت:جدا از مسائل مهم رفع تحریم و جلوگیری از هدر رفت منابع طبیعی، کارآفرینی و ایجاد شغل، تاثیر مستقیم بر گسترش سفره‌های مردم خواهد داشت و این مهم تحقق نخواهد یافت مگر اینکه دولت، مشارکت […]

اصناف در انتظار تحقق وعده‌های پزشکیان

به گزارش اکوایران؛ محمدرضا  فرجی تهرانی، نایب رئیس اتاق اصناف تهران در مورد انتظارات اصناف از رئیس جمهور دولت چهاردهم به «اکوایران» گفت:جدا از مسائل مهم رفع تحریم و جلوگیری از هدر رفت منابع طبیعی، کارآفرینی و ایجاد شغل، تاثیر مستقیم بر گسترش سفره‌های مردم خواهد داشت و این مهم تحقق نخواهد یافت مگر اینکه دولت، مشارکت حداکثری بخش خصوصی را در این بخش به رسمیت بشمارد.

او افزود: اصناف به عنوان مهم‌ترین قشر این بخش همواره این مسئولیت را پذیرفته‌اند و با ایجاد شغل به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای قریب به ۳۰ میلیون نفر ایرانی، بزرگترین بستر کارآفرینی را به خود اختصاص داده‌اند. با این حال پر واضح است که با توجه به سیاست‌هایی که در آن تعامل با این بخش به صورت حداقلی در نظر گرفته شده، تاکنون استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای این قشر محقق نشده و اصناف هنوز به جایگاهی که شایسته آن هستند، دست نیافته‌اند.

فرجی تهران در ادامه خواهان جلوگیری از صدور بخشنامه‌های دست و پاگیر و مساعدت و همکاری دولت، در راستای رونق کسب و کارها شد.

 نایب رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به اثرات منفی و مستقیم فیلترینگ اینترنت بر پیشرفت و توسعه کشور گفت: ما خواهان رفع فیلترینگ هستم که به رشد و اعتلای بخش علمی و بازرگانی کشور کمک شایان می‌کند. درضمن با قطع ید فروشندگان بازار سیاه انواع فیلترشکن‌های غیرقانونی، علاوه بر کوتاه‌تر کردن دست این منافقین از مال اندوزی‌های این چنینی، به جامعه علمی و بازرگانی کشور امید تزریق کرده و همچنین دل نگرانی‌های بسیاری از والدین در خصوص دسترسی ناامن به فضای مجازی را خاتمه بخشد.

او معتقد است وحدت و انسجام را در داخل کشور با رفع تحریم و جلوگیری از انزوای بین‌المللی موجب بازگشت اعتماد ملت و نشاط جامعه و در ادامه پیروزی‌های بزرگ بعدی است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید