مسئولان شجاعت عذرخواهی داشته باشند - افق اقتصادی

مسئولان شجاعت عذرخواهی داشته باشند - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 229492 |
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۷:۴۶ |
92 بازدید
۰
5
ارسال به دوستان
پ

سخنگوی قوه قضائیه گفت: امیدواریم همه دست‌اندرکاران به این ویژگی اخلاقی زمانی که کوتاهی و تقصیری داشته‌اند، شجاعانه عذرخواهی کنند.

مسئولان شجاعت عذرخواهی داشته باشند

مسعود ستایشی در پاسخ به این سوال اکوایران مبنی بر مشخص نمودن مقصود رئیس قوه قضاییه از ظالم و یا ظالمین در سخنرانی خود با این محتوا که «امروز بعضی از مردم در فشار و تنگنا هستند و توقع دارند صلح فساد و تبعیض نباشند از همه مسئول‌تر خود من هستم؛ اگر هر مقدار کوتاهی کردم و نتوانستم حق شما مردم را استیفا کنم و حق مظلومین را از ظالمین بگیرم.»گفت: همانطور که پیش‌تر نیز گفتم رئیس قوه قضاییه این توجه و نگاه را دارند که اگر خدایی ناکرده کوتاهی صورت گرفته همچون پدر خانواده مراتب عذرخواهی خود را شجاعانه بیان کنند.

وی ادامه داد: این کار بسیار خوبی است. امیدواریم همه دست‌اندرکاران به این ویژگی اخلاقی زمانی که کوتاهی و تقصیری داشته‌اند، شجاعانه عذرخواهی کنند.

ستایشی افزود: آنجا که ظلمی واقع شده و خدا نکرده مردم ناراحت و خسارت دیده و ضرری به آن‌ها وارد شده وظیفه داریم به موجب قانون و شرع مقدس به موضوع رسیدگی کنیم و هر آنکه ظلم کرده را به ملت بزرگوار و تا زمانی که مقررات اجازه می‌دهد، بگوییم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید