ضرورت هماهنگی بازیگران در زیست بوم اقتصاد کشور - افق اقتصادی

ضرورت هماهنگی بازیگران در زیست بوم اقتصاد کشور - افق اقتصادی
دوشنبه, ۲ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-23
کد خبر: 228862 |
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷ |
86 بازدید
۰
4
ارسال به دوستان
پ

نایب رئیس دوم اتاق بازرگانی ایران معتقد است که لازمه رشد و توسعه در تمام بخش‌های اقتصادی کشور و رسیدن به رشد ۸ درصدی، ایجاد هماهنگی در میان دستگاه‌های اجرایی است. به گفته پیام باقری در حال حاضر شاهد عدم انسجام و هماهنگی لازم بین دستگاه‌های مختلف دولتی هستیم که این موضوع باعث ایجاد موانع و مشکلات متعددی برای فعالان اقتصادی شده است.

ضرورت هماهنگی بازیگران در زیست بوم اقتصاد کشور

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران معتقد است در صورتی که بخواهیم حوزه زیست بوم اقتصاد کشور را بررسی کنیم، می‌توان گفت بازیگران و فعالین اصلی این حوزه اعم از دستگاه‌‌های اجرایی، سازمان دولتی، قوه مقننه و بخش خصوصی همه در یک زیست بوم قرار دارند و در صورتی که هماهنگ و همراه باشند، می‌توان امیدوار بود که نتایج ملموس از این هماهنگی به دست آید.

باقری همچنین با اشاره به ضرورت هماهنگی بین بازیگران مختلف در زیست بوم اقتصاد کشور، به این نکته اشاره کرد در صورتی که همه دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف با یکدیگر همسو و همراه باشند، می‌توان امیدوار به نتایج ملموس از این هماهنگی بود و به نظر می‌رسد که اگر بر ظرفیت‌های بخش خصوصی و توانمندی‌هایی که در این حوزه وجود دارد تکیه بزنیم گشایش‌های خوبی را در بخش اقتصاد شاهد خواهیم بود.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید