رشد ۲۵ درصدی تولید شمش فولادی در سه فصل - افق اقتصادی

رشد 25 درصدی تولید شمش فولادی در سه فصل - افق اقتصادی
سه شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-24
کد خبر: 197806 |
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶ |
67 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

به گزارش اکوایران؛ براساس داده‌های اعلام شده از سوی انجمن فولاد شرکت‌های فولادی در این مدت افزایش سه درصدی در تولید «شمش فولادی» و حدود ۲۵ صدم درصدی در «انواع محصولات فولادی» داشته‌اند. همچنین طی ۹ ماهه امسال، میزان تولید «گندله سنگ آهن» با ۱۰ درصد افزایش به ۴۴ میلیون و ۸۴۳ هزار تن و […]

رشد ۲۵ درصدی تولید شمش فولادی در سه فصل

به گزارش اکوایران؛ براساس داده‌های اعلام شده از سوی انجمن فولاد شرکت‌های فولادی در این مدت افزایش سه درصدی در تولید «شمش فولادی» و حدود ۲۵ صدم درصدی در «انواع محصولات فولادی» داشته‌اند. همچنین طی ۹ ماهه امسال، میزان تولید «گندله سنگ آهن» با ۱۰ درصد افزایش به ۴۴ میلیون و ۸۴۳ هزار تن و میزان تولید «آهن اسفنجی» با ۶.۵ درصد افرایش به ۲۸ میلیون و ۸۸ هزار تن رسید. این ارقام در مدت مشابه سال گذشته، ۴۰ میلیون و ۸۳۸ هزار تن «گندله» و ۲۶ میلیون و ۳۷۰ هزار تن «آهن اسفنجی» بود.

براساس داده‌های اعلام شده شرکت‌های فولادی از ابتدای فروردین تا پایان آذر، پنج میلیون و ۶۲۱ هزار تن «شمش» و ۲ میلیون و ۴۷۷ هزار تن «انواع محصولات فولادی» صادر کردند که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته (پنج میلیون و ۲۲۴ هزار تن شمش و ۲ میلیون و ۴۵۸ هزار تن انواع محصولات فولادی)، به ترتیب ۷.۶ درصد و حدود یک درصد افزایش نشان می‌دهد.

افزون بر این، هفت میلیون و ۲۲۴ هزار تن «گندله» و یک میلیون و ۲۱۴ هزار تن «آهن اسفنجی» صادر شد که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته (۳ میلیون و ۶۷۱ هزار تن گندله و۶۳۰ هزار تن آهن اسفنجی) به ترتیب ۹۷ و ۹۳ درصد رشد یافت.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید