این روشویی بالای ۹۲ میلیون قیمت دارد! | بورس روشویی در تهران کجاست؟ - افق اقتصادی

این روشویی بالای ۹۲ میلیون قیمت دارد! | بورس روشویی در تهران کجاست؟ - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
کد خبر: 277263 |
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۳ |
46 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

خرید یک روشویی مناسب با منزل و دکوراسیون مورد نظرتان قطعا بسیار اهمیت دارد. در این گزارش به بررسی عوامل موثر بر قیمت روشویی و همچنین نکاتی که باید به آن توجه کنید می پردازیم.

این روشویی بالای ۹۲ میلیون قیمت دارد! | بورس روشویی در تهران کجاست؟

اغلب افراد علاقمند هستند در دکوراسیون داخلی منزل از لوازم خاص و مناسب با سلیقه شان استفاده کنند. امروزه دنیایی از طراحی های جدید و ابزارآلات جدید برای خاص کردن فضاهای مختلف وجود دارد و متخصصین حوزه طراحی دکوراسیون می توانند بر حسب سلیقه شما گزینه مناسب را معرفی کنند. اما برخی افراد ترجیح می دهند برای ایجاد تغییر در منزل خود اقدام به خرید کنند. یکی از مهم ترین فضاها در منازل و حتی اماکن  عمومی سرویس بهداشتی است. انتخاب یک روشویی مناسب برای سرویس بهداشتی خیلی مهم است و بنابراین اگر بخواهید خودتان روشویی سرویس بهداشتی را خرید کنید باید بورس خرید و فروش روشویی را در شهر خود بشناسید.

به همین بهانه خبرنگار گسترش نیوز درباره بورس فروش روشویی و همچنین قیمت انواع روشویی گزارشی تهیه کرده است که در ادامه می خوانیم.

بورس روشویی در تهران

شاید دیگر نتوان یک مکان خاص را به عنوان مرکز توزیع لوازم ساختمانی، روشویی کابینتی و آینه دستشویی در تهران معرفی کرد. افزایش جمعیت در تهران باعث شده است که در نقاط مختلف آن مراکز پخش لوازم ساختمانی و روشویی کابینت دار ایجاد شود. بسیاری از مغازه ها یا بازار ها در تهران وجود دارند که تجهیزات، لوازم و وسایل متنوعی را عرضه می کنند اما هر فضایی که این کالاها را عرضه می کند، به راحتی در زمره بورس آینه و روشویی کابینتی تهران قرار نمی گیرد.

یکی از قدیمی‌ ترین و بزرگ ترین بازارهای مربوط به لوازم ساختمانی در تهران، بازار لوازم بهداشتی ساختمانی خیابان بنی هاشم است. این خیابان به عنوان مرکز فروش اکسسوری‌های سرویس بهداشتی در تهران شناخته می‌شود و می‌تواند به راحتی به عنوان مرکز تجاری برای تمامی لوازم و تجهیزات ساختمانی، به ویژه لوازم دستشویی، محسوب شود.

فضای بعدی که می تواند با هدف تامین تجهیزات ساختمانی به شما کمک کند، خیابان آیت الله کاشانی است. این خیابان قطعا یکی از بهترین گزینه ها در بین مراکز فروش روشویی کابینتی در غرب تهران است که به بورس روشویی تهران معروف است. همچنین  خیابان زمزم می تواند یکی از مهمترین مراکز فروش لوازم ساختمانی در جنوب شهر تهران باشد.

قیمت روشویی های گران در بازار

روشویی‌های ساخته شده از مواد مختلف مانند چینی، سرامیک، استیل، مرمر و … قیمت متفاوتی دارند. معمولا هر چه جنس مرغوب‌تر باشد، قیمت بالاتر است. روشویی‌های بزرگ‌تر و با ابعاد گسترده‌تر قیمت بیشتری دارند. همچنین برندهای معتبر و شناخته‌شده در بازار قیمت بالاتری نسبت به محصولات بی‌نام دارند.

لازم به ذکر است که روشویی‌های با طراحی خاص و ظاهر لوکس‌تر معمولا قیمت بیشتری دارند. روشویی‌هایی که در آشپزخانه یا سرویس بهداشتی نصب می‌شوند ممکن است قیمت متفاوتی داشته باشند. همچنین برخی روشویی‌ها دارای امکاناتی مانند سنسور، شیر هوشمند و… هستند که قیمت آنها را بالا می‌برد.

در تصویر زیر چند نمونه روشویی گران قیمت موجود در بازار را می توانید ببینید. گران ترین مدل روشویی در این تصویر بالای ۹۲ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت روشویی های ارزان در بازار

اما بازار همیشه بر محور گرانی پیش نمی رود و در بازار می توانید مدل های ارزان تری هم پیدا کنید.  در تصویر زیر یک نمونه روشویی ارزان قیمت را می بینید که قیمت آن ۵۷۱ هزار تومان اعلام شده است.

 

در زمان خرید روشویی به چه مواردی باید توجه کرد؟

در زمان خرید روشویی (سینک) به چند مورد مهم باید توجه کرد. قبل از خرید، اندازه و ابعاد محل نصب را به دقت اندازه گیری و بررسی کنید تا روشویی مورد نظر به خوبی در آن جا بگیرد. جنس روشویی مانند چینی، سرامیک، استیل و… مهم است. سعی کنید از برندهای معتبر و با کیفیت خوب خرید کنید.

با توجه به دکوراسیون محل، طراحی و ظاهر روشویی را انتخاب کنید تا با فضا هماهنگی داشته باشد. برخی روشویی‌ها امکاناتی مثل سنسور، شیر هوشمند و… دارند که می‌توانند مفید باشند. حتما به ضمانت و خدمات پس از فروش توجه کنید تا در صورت بروز مشکل بتوانید از آن استفاده کنید.مطالعه نقد و بررسی‌های کاربران در مورد برند و مدل مورد نظر می‌تواند به شما در انتخاب کمک کند. همچنین در نهایت توجه به محدوده قیمتی مناسب و متناسب با بودجه خود، انتخاب را آسان‌تر می‌کند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید