روند صعودی درهم در روز دوشنبه موجب شد تا قیمت دلار هرات دوباره به کانال ۵۳ هزار تومان برگردد. قیمت دلار هرات که در ۵۲ هزار و ۹۰۰ تومان شروع به کار کرده بود از حوالی ساعت ۱۲ با شروع افزایش درهم وارد کانال ۵۳ هزار تومان شد. در نهایت قیمت دلار در ۵۳ هزار و ۱۸۰ تومان بسته شد. در پشت خط قیمت دلار هرات بر مدار افزایش بود و در ۵۳ هزار و ۳۸۰ تومان به کار خود پایان داد. با توجه به بسته شدن قیمت دلار هرات بالای مقاومت ۵۳ هزار و ۲۰۰ تومانی در معاملات پشت خطی انتظار می‌رود قیمت دلار امروز به سمت مقاومت ۵۳ هزار و ۵۵۰ تومان برود.

درهم امارات با گپ منفی در قیمت ۱۴ هزار و ۷۹۰ تومان بازگشایی شد و با افزایش ۸۰ تومانی به ۱۴ هزار و ۸۷۰ تومان رسید. با این اوصاف قیمت حواله درهم امارات هم نسبت به روز گذشته افزایش داشت هم نسبت به نرخ بازگشایی. قیمت دلار برآورد شده از درهم در یک قدمی کانال ۵۵ هزار تومان قرار گرفت. شکاف قیمت دلار برآورد شده از درهم و دلار هرات به بیش از هزار و ۴۰۰ تومان رسید.

قیمت دلار سلیمانیه در ۵۳ هزار و ۹۶۰ تومان آغاز به کار کرد و با افزایش در قیمت ۵۴ هزار و ۵۵۰ تومان در معاملات پشت خط دوشنبه بسته شد.

تتر روز دوشنبه را در کف کانال ۵۴ هزار تومانی آغاز کرد و با افزایش قیمت به میانه این کانال رسید. با کاهش قیمت بیت کوین از مرز حمایت ۴۰ هزار دلاری و ورود به ۳۹ هزار دلار، قیمت تتر به ۵۴ هزار و ۷۰۰ تومان افزایش می‌رسید.

به عقیده معامله‌گران فنی دو مقاومت مهم دلار هرات در روز سه‌شنبه در سطح قیمتی ۵۳ هزار و ۵۵۰ تومان و ۵۳ هزار و ۸۰۰ تومان خواهد بود. اگر قیمت دلار بالای این دو مرز تثبیت دهد می‌تواند با افزایش قیمت همراه شده و کانال عوض کند. همچنین اگر قیمت درهم به بالای مرز بسته شده امروز برود امکان عبور از اولین مقاومت برای دلار هرات فراهم می‌شود. اولین حمایت دلار هرات ۵۳ هزار و ۲۰۰ تومان است که اگر از دست برود کف کانال صعود یعنی ۵۲ هزار و ۸۰۰ تومان را پیش رو دارد.