کمبود ها در بازار گلستان به سرعت جبران می شود - افق اقتصادی

کمبود ها در بازار گلستان به سرعت جبران می شود - افق اقتصادی
شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-21
کد خبر: 220341 |
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱ |
87 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

گرگان- کرامتی، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت گلستان گفت: در صورت کمبود کالایی به دستگاه های مربوطه گزارش داده می شود تا در اسرع وقت کمبود را در بازار رفع کنند.

کمبود ها در بازار گلستان به سرعت جبران می شود

جعفر کرامتی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: طرح های نظارتی از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده به سازمان صمت ابلاغ می شوند.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان افزود: طرح نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان از ابتدای اسفند ماه آغاز و تا ۲۱ فروردین ماه سال جدید ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه نظارت بر بازار در سال جاری نسبت به گذشته زودتر عملیاتی شده، بیان کرد: همزمان با آغاز جلسات هماهنگی با دستگاه های مربوطه، اتاق اصناف و اتحادیه، بازرسی در سطح بازار نیز همزمان در حال انجام است.
کرامتی ادامه داد: از ابتدای اسفند ماه تا ۱۶ این ماه تیم های نظارت بر بازار در یک شیف صبح فعالیت می کردند اما در حال حاضر در دو شیفت صبح و عصر فعال هستند.
به گفته وی، کم فروشی و عدم ارائه فاکتور از جمله مواردی است که تیم های بازرسی مورد نظارت قرار می دهند و با متخلفین برخوردی جدی و قاطع خواهد شد.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت گلستان اضافه کرد: در صورت کمبود کالایی به دستگاه های مربوطه گزارش داده می شود تا در اسرع وقت کمبود را در بازار رفع کنند.
کرامتی خاطرنشان کرد: باتوجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان، برنامه ریزی های لازم برای بازدید از مراکز اقامتی گردشگری، پذیرایی و مراکز عرضه کننده کالا و خدمات در قالب گشت‌های نظارتی تخصصی دستگاه ها و بازرسی های مشترک در حال انجام است.
وی در پایان یادآورشد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ اداره کل صنعت، معدن و تجارت به اطلاع ما برسانند تا همکاران در اسرع وقت نسبت به رسیدگی به تخلفات احتمالی اقدام کنند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید