پول اصلی سود همستر به جیب این افراد می رود - افق اقتصادی

پول اصلی سود همستر به جیب این افراد می رود - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-08
کد خبر: 277140 |
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲ |
45 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

اقتصاد ۱۰۰- چند ماهی است که بازی های ایردراپی و پروژه های تلگرامی حواس مردم را به دلیل کسب سود و درآمد به خود جلب کرده است. از زمانی که بازی نات کون به عنوان یک ایردراپ موفق پاداش های کاربران خود را تقسیم کرد و تعدادی از مردم آن را دریافت کردند؛ نگاه افراد به این بازی از یک سرگرمی به منبع کسب درآمد تغییر کرد.

پول اصلی سود همستر به جیب این افراد می رود

مردم و کسانی که در بازار های ارز دیجیتال به این نوع درآمدزایی علاقه دارند باید در استفاده از برنامه  و ایردراپ های موجود در شبکه تلگرامی دقت داشته باشند و جوانب احتیاط را رعایت کنند. در غیر این صورت گرفتار کلاهبرداری خواهند شد، وقت و انرژی خود را بیهوده تلف کرده اند. 

نسخه برای شناخت ایردراپ ها وجود ندارد​

کریمیان، کارشناس بازار ارز دیجیتال ضمن اشاره به احتمال کلاهبرداری در پروژه های ایردراپی گفت: درحقیقت نمی توان راه و روش یا نسخه ای مطمئن در اختیار مردم قرار داد تا به طور ۱۰۰ درصد و با خیالی راحت در این ایردراپ ها  فعالیت کنند. باید بررسی های لازم انجام شود تا برنامه یا پروژه ای که برای آن وقت یا پولی هزینه می کنند در ازای آن سودی مادی دریافت کنند.

وی افزود: راه هایی وجود دارد که بتوان تا حدودی به اینگونه پروژه و ایردراپ ها  اطمینان حاصل کرد. یکی از راه ها، تعداد کاربر فعال در این ایردراپ ها است.  هر چقدر کاربر فعال بیشتری در آن پروژه شرکت کنند نشان دهنده مطمئن بودن برنامه است. طبیعتا یک ایردراپ مانند همستر کامبت زمانی که  بیش از اندازه تعداد کاربرهایش زیاد شود نمی توان انتظار زیادی نسبت به عایدی آن برای افراد داشت.

این کارشناس بازار ارز دیجیتال در ادامه تاکید کرد: شناخت ایردراپ مطمئن سخت است و باید افراد اهل فن این مورد را بررسی کنند. باید به توصیه عوامل، دست اندر کاران، سازندگان ایردراپ و کسانی که حامی این گونه پروژه ها هستند توجه کرد. اگر بخواهیم به طور سطحی به این مسئله نگاه کنیم تقریبا تا ۹۰ درصد این ایردراپ ها یا سودی برای مردم ندارد یا مقدار بسیار کمی سود می دهند. این پاداش به اندازه ای کم است که جبران هزینه کارمزد تبدیل پاداش به دلار یا سایر ارزها را نیز نمی کند. 

کریمیان در مورد ایردراپ های موجود در شبکه های اجتماعی بیان کرد: در حال حاضر هزار پروژه ایردراپی وارد فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شده اند اما در نهایت تعداد اندکی از آن ها به مرحله نهایی و سود دهی می رسند و این طور نیست که همه یا تعداد زیادی از آن ها مبلغ و سود چشمگیری به شما بدهند. در بازار ارز دیجیتال هیچ چیز تضمین شده ای وجود ندارد و نمی توان به طور قطع و یقین گفت در آینده چه اتفاقی رخ می دهد یا کدام ایردراپ مطمئن است.

وی افزود: توصیه من به افراد و فعالین بازار ارز دیجیتال این است که وقت اصلی خود را در این موارد هدر ندهند. در زمان هایی که وقت اضافی دارند یا در اوقات فراغتشان به سراغ پروژه های ایردراپی بروند؛ تا از کار و زندگی  اصلی خود عقب نمانند و ضرری را متحمل نشوند.

این کارشناس بازار ارز دیجیتال در پایان به خبرنگار گسترش نیوز گفت: هدف اصلی بیشتر ایردراپ های موجود در شبکه های مجازی انجام تبلیغاتی است که به مدل های مختلف در میان برنامه و بازی ها گنجانده اند؛ بیننده ناخودآگاه به دنبال این تبلیغات می رود. تجربه نشان داده است که سوددهی در پایان از طریق درآمدی پرداخت می شود  که  از تبلیغات مذکور به جیب سازندگان آن می روند.  مردم هزینه آن را به طور پنهان با تماشای فیلم ها  یا فعالیت در آن ایردراپ ها نیز پرداخت می کنند.

منبع:گسترش نیوز

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید