یکشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۵ / قبل از ظهر / | 2026-06-28
تبلیغات
کد خبر: 471443 |
تاریخ انتشار : 08 ژوئن 2026 - 23:47 | ارسال توسط :
4 بازدید
0
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

امکان تأمین ارز واردات از محل صادرات خود برای صادرکنندگان تا پایان مردادماه ۱۴۰۵ تمدید شد.

به گزارش بازار، سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای به مدیران کل صنعت، معدن و تجارت استان ها ، از فراهم شدن امکان تأمین ارز واردات از محل صادرات خود برای برخی صادرکنندگان خبر داد.

بر اساس این ابلاغیه که از سوی دفتر مقررات صادرات و واردات معاونت برنامه‌ریزی و مقررات سازمان توسعه تجارت ایران صادر شده، با استناد به مقررات ارزی بانک مرکزی و در راستای تأمین مواد اولیه، کالاهای واسطه‌ای و ضروری واحدهای تولیدی، صادرکنندگان می‌توانند از ارز حاصل از صادرات خود برای واردات استفاده کنند.

در این نامه تأکید شده است که این تسهیلات شامل پروانه‌های صادراتی سررسیدشده از سال ۱۴۰۱ به بعد بوده و مهلت بهره‌مندی از آن تا ۳۱مردادماه ۱۴۰۵ تعیین شده است.

سازمان توسعه تجارت همچنین از مدیران استانی خواسته است مفاد این بخشنامه را به ذی‌نفعان و فعالان اقتصادی اطلاع‌رسانی کنند تا امکان استفاده از این فرصت برای واحدهای تولیدی و تجاری فراهم شود.

امکان تأمین ارز واردات از محل صادرات تا پایان مردادماه تمدید شد

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید