فرصت معرفی ظرفیت‌های اقتصادی خوزستان به کشورهای خلیج فارس مغفول مانده است - افق اقتصادی

فرصت معرفی ظرفیت‌های اقتصادی خوزستان به کشورهای خلیج فارس مغفول مانده است - افق اقتصادی
یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-19
کد خبر: 239505 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۳ |
8 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

خرمشهر- سلیمانی، خزانه دار اتاق بازرگانی خرمشهر گفت: فرصت معرفی گسترده ظرفیت های خوزستان به فعالان اقتصادی کشورهای حوزه خلیج فارس مغفول مانده است.

فرصت معرفی ظرفیت‌های اقتصادی خوزستان به کشورهای خلیج فارس مغفول مانده است

طاهر سلیمانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: غرفه اتاق بازرگانی خرمشهر در نمایشگاه ایران اکسپو، پذیرای بازرگانان و فعالان اقتصادی از کشورهای کویت، عمان و دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس بود.
وی افزود: در کنار تشابه زبانی، فرهنگی و آیینی شهروندان خوزستان و کشورهای خلیج فارس، تمایل بازرگانان این کشورها به انجام مراودات با تجار خوزستانی، فرصتی کم نظیر در توسعه مراودات تجاری و صادرات تولیدات ایرانی است.
خزانه دار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر ادامه داد: برگزاری رویدادهای اقتصادی مهم همچون نمایشگاه ایران اکسپو و همچنین مشارکت در نمایشگاه های کشور، گام های مهمی در معرفی هر چه بیشتر فرصت های صنعتی و تجاری کشور به بازرگانان دیگر کشورها است.
وی خاطرنشان کرد: مشارکت هدفمند و پویا و بازاریابی مناسب در این گونه رویدادها، توان صادراتی کشور را به طور مضاعفی افزایش خواهد داد.
خزانه دار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر تاکید کرد: با حضور بازرگانان از کشورهای کویت، عمان و دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس در غرفه اتاق خرمشهر در نمایشگاه ایران اکسپو، ظرفیت های استان خوزستان به طور عام و شهرستان خرمشهر به شکل ویژه در زمینه تولید، پرورش و صادرات آبزیان و محصولات کشاورزی و همچنین صنایع عظیم فولاد، نفت و پتروشیمی معرفی شد.
سلیمانی گفت: وجود صنایع مختلف و متنوع خوزستان در حوزه های گوناگون الکتریکی، الکترونیکی، پوشاک، صنایع شیمیایی، محصولات ساختمانی، محصولات غذایی و تولیدات شیمیایی به طور گسترده معرفی شد که با استقبال بازرگانان حاضر در نمایشگاه ایران اکسپو مواجه شد.
وی بر ضرورت پیگیری رایزنی ها و بازاریابی مستمر به منظور حصول نتیجه مطلوب تاکید کرد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید