طرح نظارتی ویژه ایام پایان سال در استان زنجان آغاز شد - افق اقتصادی

طرح نظارتی ویژه ایام پایان سال در استان زنجان آغاز شد - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 214083 |
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳ |
82 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

زنجان- گلشنی فرد، رئیس سازمان صمت زنجان از آغاز طرح نظارتی ویژه ایام پایان سال و ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و گفت:‌ اجرای این طرح از هشتم اسفند ماه شروع و تا ۲۱ فروردین سال آینده ادامه دارد. 

طرح نظارتی ویژه ایام پایان سال در استان زنجان آغاز شد

مجید گلشنی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، از آغاز طرح نظارتی ویژه ایام پایان سال و ماه مبارک رمضان در استان زنجان خبر داد و گفت:‌اجرای این طرح از هشتم اسفند ماه شروع و تا ۲۱ فروردین سال آینده ادامه دارد.
وی با بیان اینکه این طرح در قالب گشت های مشترک با حضور بازرسان اداره کل صمت، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی اجرا می شود، ابراز داشت: در راستای مقابله با هرگونه تخلف احتمالی، ‌جلوگیری از هرگونه کم فروشی، گرانفروشی و افزایش قیمت کالاهای محصولات مرتبط با بازار آخر سال و ماه مبارک رمضان اجرایی شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: در این طرح بازرسان سازمان به صورت مستقل یا در قالب گشت های مشترک با سایر دستگاه ها بر بازار و واحدهای صنفی نظارت و با متخلفان برابر با قانون برخورد می کنند.
گلشنی فرد تاکید کرد: علاوه بر بازرسی هایی که بر بازار انجام می شود شهروندان نیز می توانند شکایات و مطالبات خود را از طریق سامانه ۱۲۴ به سازمان گزارش کنند تا بازرسان برای بررسی آن هرچه سریعتر اقدام کنند.
وی گفت: در مدت زمان اجرای این طرح در حوزه خدمات نیز مراکز و دفاتر؛ شرکت‌های مسافرتی زمینی، ریلی، هوایی و دفاتر فروش آنها، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری ها، رستوران‌های بین شهری، نظارت بر عملکرد انبارها و سردخانه ها، میادین میوه و تره بار، خدمات خشکشویی و قالیشویی نیز مورد بازرسی و نظارت قرار می گیرد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید