آخرین روز مزایده ۴ هزار میلیاردی - افق اقتصادی

آخرین روز مزایده 4 هزار میلیاردی - افق اقتصادی
دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-10-07
کد خبر: 304425 |
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰ |
3 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش اکوایران؛ مزایده ۲۸۳ یکی از بزرگترین مزایده‌های سراسری الکترونیکی اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی است که از روز دوشنبه ۹ مهر ماه شروع شد. در این مرحله از مزایده براساس اعلام سازمان اموال تملیکی، مزایده بالغ بر ۱۰۷ دستگاه «خودروی سواری»، ۲۳۲ دستگاه «ماشین آلات راهسازی»، ۵۰ دستگاه «موتور […]

آخرین روز مزایده ۴ هزار میلیاردی

به گزارش اکوایران؛ مزایده ۲۸۳ یکی از بزرگترین مزایده‌های سراسری الکترونیکی اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی است که از روز دوشنبه ۹ مهر ماه شروع شد.

در این مرحله از مزایده براساس اعلام سازمان اموال تملیکی، مزایده بالغ بر ۱۰۷ دستگاه «خودروی سواری»، ۲۳۲ دستگاه «ماشین آلات راهسازی»، ۵۰ دستگاه «موتور سیکلت»، «چای» و اقلامی همچون انواع «لوازم خانگی»، و «کالاهای سریع الفساد» عرضه خواهد شد و در مجموع اطلاعات و جزئیات حدود ۴ هزار میلیارد تومان کالا برای فروش در سامانه ستاد الکترونیکی دولت بارگذاری می‌شد.

عمده اقلام عرضه شده در این مزایده، نیاز بخش تولید کشور محسوب می‌شود. این کالاها دارای مجوز از نهادهای ذی ربط هستند و برخی از آنها به شرط صادرات به فروش می‌رسد و در این رابطه ودایع مناسب اخذ خواهد شد و در نهایت با تأیید گمرک مبنی بر خروج کالا از کشور، ودایع به صاحبان کالا باز گردانده می‌شود.

ودیعه‌های شرکت در مزایده الکترونیکی اموال منقول متناسب با شرایط به ۷ درصد ارزش پایه کالا کاهش یافته و علاقه مندان می‌توانند با واریز آن در مزایده شرکت کنند.

در این مرحله همچنین ۵ دستگاه خودرو و سایر اموال منقول به ارزش پایه کارشناسی حدود ۴۰ میلیارد تومان به مزایده گذاشته شد.

علاقه مندان برای رویت کالا در مراکز استانی و ارائه پیشنهاد قیمتی خود تا فردا ۱۶ مهرماه فرصت خواهند داشت همچنین روز ۲۱ مهرماه از مزایده رمزگشایی و برندگان نهایی اعلام خواهند شد.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید