فصل جدید همکاری ایران و ارمنستان؛ صادرات سموم کشاورزی - افق اقتصادی

فصل جدید همکاری ایران و ارمنستان؛ صادرات سموم کشاورزی - افق اقتصادی
یکشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-09-22
کد خبر: 298936 |
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰ |
0 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

به گزارش اکوایران؛ این قرارداد همکاری با حضور رایزن اقتصادی ایران در ارمنستان، شرکت ملی شیمی کشاورز ایران و شرکت آگروپروف ارمنستان به امضا رسید و براساس این قرارداد، آبان سال جاری، اولین پارت محصولات ملی شیمی کشاورز شامل سموم و روغن ولک به کشور ارمنستان صادر خواهد شد. سیاوش افضلی، مدیرعامل شرکت ملی شیمی […]

فصل جدید همکاری ایران و ارمنستان؛ صادرات سموم کشاورزی

به گزارش اکوایران؛ این قرارداد همکاری با حضور رایزن اقتصادی ایران در ارمنستان، شرکت ملی شیمی کشاورز ایران و شرکت آگروپروف ارمنستان به امضا رسید و براساس این قرارداد، آبان سال جاری، اولین پارت محصولات ملی شیمی کشاورز شامل سموم و روغن ولک به کشور ارمنستان صادر خواهد شد.

سیاوش افضلی، مدیرعامل شرکت ملی شیمی کشاورز در این مراسم گفت: ایران استراتژی جدید خود را بر توسعه بازار سموم کشاورزی در داخل و خارج از کشور متمرکز کرده است و به دنبال تعامل و توافق با شرکای تجاری هستیم تا بتوانیم روابط پایداری را با آنان که پتانسیل و ظرفیت مناسبی برای توسعه بازار محصولات شرکت ملی شیمی کشاورز دارند، ایجاد کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی شیمی کشاورز با قدردانی از همکاری و حمایت‌های سفیر و رایزن بازرگانی و اقتصادی ایران در ارمنستان که با برقراری ارتباط مناسب میان دو شرکت، امکان توافق را در زمان کوتاه فراهم کردند، گفت: بر اساس مذاکره و توافق‌های خوبی که میان شرکت‌های ملی شیمی و آگروپرف صورت گرفت، اطمینان دارم که این دو شرکت می‌توانند شرکای تجاری خوبی برای یکدیگر باشند.

مدیرعامل شرکت ملی شیمی کشاورز در ادامه اظهار امیدواری کرد که شرکت اگروپروف در راستای گسترش بازار محصولات ملی شیمی کشاورز با بازارسازی و بازاریابی و معرفی مناسب محصولات ملی شیمی در بازار ارمنستان، تلاش کند تا در کوتاه‌مدت سهم قابل‌ملاحظه‌ای در این بازار به دست آورد و از برند ایرانی در کشور ارمنستان  صیانت شود تا شرکت ملی شیمی کشاورز به‌عنوان نماینده ایران در ارمنستان، حضور پایداری در این کشور داشته باشد.

 مدیرعامل شرکت اگروپروف نیز با اشاره به اینکه می‌دانیم مسئولیت بزرگی را بر عهده گرفته‌ایم به این نکته اشاره کرد که تلاش خواهیم کرد تا در زمان کوتاهی جایگاه محصولات شرکت ملی شیمی کشاورز را در کشور ارمنستان ارتقا دهیم.

به گفته مدیرعامل شرکت اگروپروف، تصمیم استراتژیک برای انعقاد قرارداد با شرکت ملی شیمی کشاورز گرفتیم و تلاش می‌کنیم محصولات ملی شیمی را در سراسر استان‌های ارمنستان توزیع کرده و به‌خوبی به فروش برسانیم.

 مدیرعامل شرکت اگروپروف ابراز امیدواری کرد: این تعامل سالیان طولانی ادامه داشته باشد و افزود: برنامه‌های زیادی را برای توزیع و فروش محصولات شرکت ملی شیمی کشاورز در کشور ارمنستان آماده کرده‌ایم که می‌تواند موفقیت ما را تضمین کند.

ارمنستان سکوی پرتاپ ایران

مهدی سبحانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایروان هم در خصوص این قرار به این نکته اشاره کرد که این قرارداد می‌تواند سکوی پرتابی برای حضور در بازارهای بین‌المللی دیگر باشد. شرکت ملی شیمی کشاورز به ارمنستان به‌عنوان هاب منطقه‌ای نگاه کند. ارمنستان محصولات باغی و میوه‌های خوبی دارد و تداوم همکاری می‌تواند برای توسعه فعالیت‌های تجاری دو شرکت مناسب باشد.

وی ادامه داد: دو شرکت به‌ویژه شرکت ملی شیمی تلاش کند به جهت اینکه کشور ارمنستان در همسایگی ایران قرار دارد ارتباطات تجاری و بازرگانی خود را استمرار بخشند.

سبحانی تصریح کرد: در برنامه‌های کلان دولت، تجارت با ارمنستان درحال‌توسعه و گسترش است و فضای مناسبی در ارمنستان برای فعالیت‌های تجاری ورود کالاهای ایرانی فراهم شده است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید