آخرین وضعیت بازار اجاره در محله پاسداران +جدول - افق اقتصادی

آخرین وضعیت بازار اجاره در محله پاسداران +جدول - افق اقتصادی
دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-10-07
کد خبر: 304664 |
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲ |
3 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

اکوایران: بررسی بازار رهن و اجاره در محله پاسداران نشان می‌دهدبرای رهن کامل یک واحد آپارتمان در این محله دست‌کم باید ۸۵۰ میلیون تا یک میلیارد تومان در نظر داشت.

آخرین وضعیت بازار اجاره در محله پاسداران +جدول

به گزارش اکوایران، بررسی بازار رهن و اجاره در محله پاسداران نشان می‌دهد که برای رهن کامل یک واحد آپارتمان در این محله دست‌کم باید ۸۵۰ میلیون تا یک میلیارد تومان در نظر داشت.

اگر واحدی ۱۰۰ مترمربعی و دارای امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری در نظر بگیریم؛ حداقل مبلغ برای رهن کامل یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

البته با بودجه‌ای معادل ۵۰۰ میلیون تومان هم می‌توان در این منطقه خانه رهن کرد؛ واحدی ۶۲ متری، ۲۱ سال ساخت و بدون آسانسور و پارکینگ، با ۵۰۰ میلیون تومان رهن و ۲ میلیون تومان اجاره و یا واحدی ۴۵ متری و ۲۵ سال ساخت، با این مبلغ برای رهن و ۷ میلیون تومان اجاره ماهانه آگهی شده است.

همچنین با این بودجه و اجاره ماهیانه ۳۸ میلیون تومان می‌توان واحدی ۱۲۵ متری و ۷ سال ساخت، دارای آسانسور، پارکینگ و انباری را اجاره کرد.

در این محدوده، برای آپارتمانی ۱۰۶ متری و ۵ سال ساخت، دارای آسانسور و پارکینگ، ۵۰۰ میلیون تومان رهن و ۶۰ میلیون تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید