اجاره‌های نجومی خانه‌های لوکس؛ بازار اجاره داغ شد - افق اقتصادی

اجاره‌های نجومی خانه‌های لوکس؛ بازار اجاره داغ شد - افق اقتصادی
یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-19
کد خبر: 243185 |
تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹ |
23 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

اکوایران: بررسی بازار اجاره خانه لوکس در پایتخت نشان می‌دهد که برای اجاره آپارتمانی با ۲۰۰ مترمربع زیربنا تا ۵ سال ساخت و دارای امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری و برخی امکانات خاص دیگر مانند سونا و جکوزی و سالن بدنسازی و باشگاه در مناطق شمالی تهران، حداقل باید ۴۰۰ میلیون تومان و حداکثر ۱۰ میلیارد تومان رهن در نظر داشت.

اجاره‌های نجومی خانه‌های لوکس؛ بازار اجاره داغ شد

 به گزارش اکوایران، هم‌اکنون وضعیت بازار رهن و اجاره به جنب و جوش آمده و بنا به گفته واسطه‌گران ملکی، موجران و مستاجران به بازار بازگشته‌اند.

بررسی بازار اجاره خانه لوکس در پایتخت نشان می‌دهد که برای اجاره آپارتمانی با ۲۰۰ مترمربع زیربنا تا ۵ سال ساخت و دارای امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری و برخی امکانات خاص دیگر مانند سونا و جکوزی و باشگاه در مناطق شمالی تهران، حداقل باید ۴۰۰ میلیون تومان و حداکثر ۱۰ میلیارد تومان رهن در نظر داشت.

  بسته به میزان ودیعه، اجاره ماهانه متغیر خواهد بود و البته رهن پنت‌هاوس با مساحت و ویژگی‌های مذکور تا ۱۵ میلیارد تومان نیز تعیین می‌شود.

در محله دروس، رهن آپارتمانی با ۲۰۰ مترمربع زیربنا، ۴ سال ساخت و دارای مشاعات و امکانات خاص، ۳ میلیارد تومان و اجاره آن، ۴۵ میلیون تومان و در محله الهیه، رهن واحدی مشابه واحد مذکور، یک میلیارد تومان و اجاره ماهانه آن، ۱۱۰ میلیون تومان است.

رهن کامل واحدی واحدی با ۲۰۰ مترمربع زیربنا و نوساز در زعفرانیه، ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و رهن کامل واحدی دیگر با این متراژ در اقدسیه، ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید