ثبت نام وام ۲۰۰ میلیون تومانی این بانک با سود خاص - افق اقتصادی

ثبت نام وام 200 میلیون تومانی این بانک با سود خاص - افق اقتصادی
شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-18
کد خبر: 241040 |
تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۵۵ |
17 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

اقتصاد ۱۰۰- بانک ملت برای مشتریان خود وام ۲۰۰ میلیون تومانی با سود متغیر بین یک تا ۲۳ درصد تدارک دیده است. این وام در قالب طرحی به نام «رشد» به مشتریان واجد شرایط پرداخت می شود.

ثبت نام وام ۲۰۰ میلیون تومانی این بانک با سود خاص

افرادی که قصد دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک ملت را دارند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. قبل از درخواست برای این تسهیلات، افراد باید حداقل سه تا شش ماه یک حساب کاربری ایجاد کرده باشند.

این تسهیلات به افرادی پرداخت می شود که دارای ضامن رسمی باشند. نرخ سود این تسهیلات بین ۱ تا ۲۳ درصد متغیر است و با توجه به شرایط وام گیرنده تعیین می شود. پس از دریافت وام، افراد تا چهار سال فرصت دارند تا اقساط را پرداخت کنند.

با توجه به شرایط ذکر شده و با در نظر گرفتن حداکثر سود برای این وام، مردم باید ماهانه ۵ میلیون و ۶۳۸ هزار و ۹۴ تومان پرداخت کنند. سود کل وام مذکور ۱۳۸ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۶۵۳ تومان و مبلغ کل تسهیلات و سود ۳۳۸ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۶۵۳ تومان است.

سایر ویژگی های طرح رشد بانک ملت

این تسهیلات به اشخاص حقوقی نیز پرداخت می شود که مبلغ آن تا سقف ۱.۵ میلیارد برای این افراد قابل افزایش است. همچنین در صورتی که اشخاص حقیقی و حقوقی تمایلی به ادامه روند دریافت این تسهیلات نداشته باشند، امکان واگذاری آن به بستگان درجه یک خود یا سایرین را دارند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۰ میانگین: ۰]
نویسنده: 
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید