راهنمای خرید پاد سیستم + بهترین سالت نیکوتین برای پاد

راهنمای خرید پاد سیستم + بهترین سالت نیکوتین برای پاد
چهارشنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-09-18
کد خبر: 294608 |
تاریخ انتشار : ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۲۰ | منبع: 021vape.com
648 بازدید
۲
3
ارسال به دوستان
پ

اگر با دنیای سیگارهای الکترونیک و ویپ ها آشنایی داشته باشید، قاعدتا تا کنون نام پاد سیستم به گوشتان خورده است. این دستگاه ها یکی از جدیدترین و به روزترین انواع سیگارهای الکترونیک یا ویپینگ هستند که جایگزین مناسبی برای سیگارهای سنتی محسوب می شوند و برای ترک سیگار و حتی قلیان فوق العاده اند!

راهنمای خرید پاد سیستم + بهترین سالت نیکوتین برای پاد

نکات مهم برای خرید پاد

اگر به دنبال خرید پاد ویپرسو سیستم هستید، باید بدانید که یک پاد سیستم خوب و مناسب چه ویژگی هایی دارد و کدام یک از پاد سیستم ها از طول عمر بیشتری برخوردار است. به غیر از آن باید بدانید که بهترین سالت نیکوتین برای پاد شما کدام است! بدین ترتیب می توانید تجربه بسیار جالبی از خرید پاد سیستم خود داشته باشید. در این مطلب قصد داریم تا به بررسی راهنمای خرید پاد سیستم + بهترین سالت نیکوتین برای پاد بپردازیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

پاد سیستم چیست؟

پیش از آن که به بررسی راهنمای خرید پاد سیستم بپردازیم، لازم است تا در ابتدا تعریفی از پاد سیستم را خدمت شما ارائه دهیم تا بتوانید خرید پاد سیستم را به بهترین شکل انجام دهید. پاد سیستم یک نوع سیگار الکترونیک محسوب می شود که با سالت های نیکوتین پر شده و می تواند با کشیدن همین سالت ها، تجربه ای بی نظیر از ویپینگ را در اختیار شما قرار داده و برای ترک سیگار موثر است. این وسیله می تواند نیکوتین لازم را به بدن شما برساند و بدین ترتیب با استفاده از آن نیاز کمتری به سیگار پیدا می کنید.

پاد سیستم یک وسیله کم تعمیر و جیبی می باشد و به راحتی قابل حمل است. از سوی دیگر سالت هایی که در آن استفاده می شود، مانند سالت ویگاد بسیار کم بو بوده و در واقع بوی نامطبوع سیگار را ندارد. بنابراین امروزه طرفداران بسیاری را پیدا کرده و افرادی که سیگار می کشند یا قلیان مصرف می کنند، برای ترک دخانیات سنتی، از آن بهره می برند. از جمله نکاتی که باید درباره پاد سیستم بدانید، به صورت زیر است:

  • پاد سیستم، یک باتری قابل شارژ دارد که در زمان تمام شدن باتری، به راحتی قابل شارژ و استفاده مجدد است.
  • این سیستم دارای یک غلاف پلاستیکی مقاوم در برابر نشتی می باشد.
  • تمیز کردن و نگهداری این دستگاه ها راحت است.
  • در این سیستم ها بر خلاف ویپ ها دکمه ای به کار نرفته و شما می توانید با کشیدن به راحتی بخاری از نیکوتین را استفاده کنید.

راهنمای خرید پاد سیستم

برای خرید پاد سیستم نکات بسیار مهمی وجود دارد که رعایت آن ها می تواند بسیار مفید باشد و و بدین ترتیب دستگاهی مناسب را برای خود تهیه کنید. پادهای بسیاری در بازار وجود دارد که هر کدام از آن ها کیفیت های متفاوتی دارد. در ادامه به بررسی راهنمای خرید پاد سیستم می پردازیم و این نکات را خدمت شما ارائه می دهیم.

۱) توجه به کیفیت و طول عمر باتری

یکی از مهم ترین و اساسی ترین موضوعاتی که باید به نگاه خرید پاد سیستم به آن توجه داشته باشید، طول عمر باتری آن می باشد. شما به سیستمی نیاز دارید که بتواند با یک الی دو بار در روز شارژ کردن، کار کند. پاد سیستم ها بر اساس برند مورد نظر و همچنین اندازه هایی که دارند، دارای باتری های متفاوت و با ظرفیت های مختلف هستند.

در این راستا باید اشاره داشت که باتری های لیتیوم یونی از جمله باتری های رایج در پاد سیستم ها بوده اما به اندازه باتری های داخلی؛ طول عمر بالایی ندارند. برای آن که پاد سیستمی مناسب تهیه کنید، لازم است که ظرفیت باتری آن حداقل ۷۰۰ میلی آمپر ساعت باشد. دو نکته بسیار مهمی که باید در این خصوص بدانید، به صورت زیر است:

  • برخی از پاد سیستم های خاص با ظرفیت بالا می ‌توانند با یک بار شارژ بیش از یک روز بخار تولید کنند.
  • مقدار بخاری که تولید می ‌کنید و تنظیمات دمایی که آن را قرار می دهید، بر تخلیه باتری تأثیر بسزایی خواهد داشت.
  • لازم است که در زمان بررسی و ارزیابی طول عمر باتری، عادات خود را در استفاده از پاد سیستم ها در نظر بگیرید.

برای خرید انواع پاد سیستم می توانید به فروشگاه معتبر ۰۲۱ ویپ مراجعه کنید.

 توجه به کیفیت و طول عمر باتری

عمر باتری پاد سیستم

۲) توجه به قیمت دستگاه

شاید گمان کنید که این موضوع چندان هم اهمیت ندارد. اما در خصوص راهنمای خرید پاد سیستم ها ، قیمت ها به نوعی کیفیت دستگاه را نیز نشان می دهد. در واقع معمولا برندهای معتبر مانند برند پاد ویپرسو نسبت به سایر برندهای معمولی و بی نام و نشان بازار، از قیمت بالاتری دارد. به خاطر داشته باشید که هرچه پاد دارای ویژگی های خاص و کیفیت بالاتری داشته باشد، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. اما در کل خرید پاد سیستم به بودجه و اولویت های خود شما بستگی دارد. از جمله نکاتی که باید درباره قیمت پاد سیستم ها و ویژگی ها و امکانات آن ها بدانید به صورت زیر است:

  • پاد سیستم های ارزان قیمت عملکرد اولیه بسیار معمولی و حتی رو به ضعیف و همچنین عمر باتری کمتری دارند.
  • اگر برای اولین بار است که می خواهید خرید پاد سیستم را انجام دهید و یا اینکه در ویپینگ تازه کار هستید، می توانید در ابتدا از پادهای ارزان قیمت استفاده کنید تا با ساز و کار دستگاه آشنا شوید و پس از آن به سراغ دستگاه های با کیفیت تر بروید.
  • به غیر از پادهای ارزان قیمت، یک سری پادهای میان رده نیز وجود دارد که دارای قیمتی مناسب، کیفیتی بالا و ویژگی های پیشرفته دارند. قیمت این نوع پادها تقریبا متوسط است.
  • پادهای گران قیمت، پادهایی هستند که دارای فناوری بسیار خاص، طول عمر بالا و … بوده و همچنین شما با این پادها می توانید میزان بخار موجود را کنترل نمایید.

۳) طعم های مختلف پاد سیستم

همان گونه که می دانید، طعم های مختلفی برای مایع الکترونیکی یا همان سالت دستگاه های پاد وجود دارد. اما نکته بسیار مهمی که در خصوص راهنمای خرید پاد سیستم باید بدانید، این است که تنها برخی از ویپ ها یا پاد سیستم ها با طیف وسیعی از طعم های سالت سازگاری دارند و تمامی پادها از این ویژگی برخوردار نیستند. به خاطر داشته باشید که برخی دیگر از دستگاه های پاد سیستم، شما را به طعم ‌های اختصاصی خود محدود خواهند کرد. بنابراین باید به این موضوع نیز توجه داشته باشید که چه نوع پاد سیستمی را خریداری می کنید.

۴) میزان ظرفیت غلاف پاد سیستم ها و نوع آن ها

در راهنمای خرید پاد سیستم باید اشاره کنیم که میزان ظرفیت غلاف پاد سیستم ها از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. در واقع می توان اذعان داشت که ظرفیت غلاف همراه با سیستم غلاف دستگاه پاد به شما ارائه خواهد شد. هرچه ظرفیت غلاف بیشتر باشد، قاعدتا با آن راح تر خواهید بود زیرا به پر کردن سالت کمتری نیاز خواهید داشت. از جمله نکات مهمی که درباره ظرفیت غلاف باید بدانید، به شرح زیر می باشد:

  • ظرفیت غلاف پاد سیستم ها یا ویپ ها به صورت معمول از ۱ میلی لیتر تا ۶ میلی لیتر یا بیشتر متغیر می باشد.
  • به هر اندازه که ظرفیت غلاف بزرگ ‌تر باشد، فاصله میان پر کردن مجدد، بیشتر خواهد شد.
  • در خرید پاد سیستم بهتر است که ظرفیتی را انتخاب نمایید که با عادات ویپینگ شما و بودجه تان مطابقت داشته باشد.
  • اگر در طول روز از پاد سیستم خود استفاده می کنید، بهتر است که یک غلاف بزرگ ‌تر از ۳ تا ۶ میلی ‌لیتر را انتخاب کنید

شایان ذکر است که نوع غلاف به هنگام خرید پاد سیستم ها از اهمیت بسزایی برخوردار است. به خاطر داشته باشید که غلاف هایی که دارای قابلیت پر کردن مجدد نیکوتین سالت هستند، ارزش بالاتری برای خرید کردن دارند. به دلیل آن که شما می توانید به صورت مجدد آن ها را از سالت نیکوتین پر کرده و دوباره استفاده کنید. غلاف هایی که به صورت یک بار مصرف ارائه می شوند، مناسب و مقرون به صرفه نخواهند بود به دلیل آن که پس از اتمام مایع، باید کل غلاف را عوض کنید.

میزان ظرفیت غلاف پاد سیستم ها و نوع آن ها

طعم های پاد سیستم

۵) قدرت نیکوتین پادها

پنجمین نکته در خصوص راهنمای خرید پاد سیستم ها، توجه به قدرت نیکوتین پادها می باشد. قدرت نیکوتین در پادها متفاوت است و از کم تا زیاد متغیر می باشد. بنابراین اگر می خواهید تا مصرف نیکوتین خود را کاهش دهید و یا این که در ویپینگ تازه کار هستید، بهتر است که از پادهایی با قدرت نیکوتین کمتر یعنی ۳ الی ۱۲ میلی گرم استفاده کنید. اگر به دنبال نصرف نیکوتین بیشتر هستید نیز می توانید دستگاه هایی را تهیه فرمایید که نیکوتین بیشتری ارائه می دهند، معمولا این دستگاه ها نیکوتین را تا ۵۰ میلی گرم ارائه خواهند داد.

ممکن است این سوال برایتان به وجود بیاید که چرا توجه به نیکوتین دستگاه برای خرید پاد سیستم تا ایت حد مهم است؟ برای پاسخ به این سوال باید اشاره داشت که افرادی که به دنبال ترک سیگار هستند، باید نیکوتین لازم تا مدتی به بدن ان ها برسد. بنابراین این گونه افراد باید پاد سیستمی را انتخاب نمایند که میزان نیکوتین دهی ان مناسب باشد.

چرا پاد سیستم برای ترک سیگار مناسب است؟

شما نیز قاعدتا به این موضوع پی برده اید که یکی از بهترین راه ها برای ترک سیگار، استفاده از سیگارهای الکترونیک جایگزین هستند که نیکوتین لازم را به بدن شما می رسانند. در واقع پاد سیستم نیز یک دستگاه مناسب برای ترک سیگار محسوب می شود. البته اگر شما دستگاه را برای ترک سیگار می خواهیدف لازم است که شما پیش از تهیه این دستگاه، راهنمای خرید پاد سیستم را که در فوق به آن اشاره شد را به خوبی مطالعه کنید و دستگاهی مناسب تهیه فرمایید. پاد سیستم ها بنا به دلایل ذکر شده در زیر برای ترک سیگار مناسب می باشد:

  • سیگارهای سنتی دارای مواد شیمیایی مضر می باشد که در هنگام سوختن تولید می شود. در پاد سیستم ها بسیاری از این مواد مضر وجود نداشته و یا کاهش داده شده اند.
  • پاد سیستم ها می توانند نیکوتین را به میزان مورد نیاز در اختیار شما قرار دهند و بدین ترتیب شما می توانید برای مصرف نیکوتین بسیار کنترل شده عمل کنید.
  • سیگارهای سنتی بوی نامطبوعی تولید می کنند اما این موضوع در پاد سیستم ها وجود ندارد و بوی کمتری نسبت به سیگار سنتی دارند.
  • پاد سیستم ها یک دستگاه کوچک می باشد که حمل بسیار راحتی دارد و با طراحی جالب خود تجربه متفاوتی از ویپینگ را در اختیار شما قرار می دهد.
  • با خرید پاد سیستم نسبت به خرید سیگار، می توانید در هزینه های خود نیز صرفه جویی نمایید. به دلیل آن که هزینه های استفاده از پاد در طول یک ماه کمتر از سیگارهای سنتی است.

بهترین سالت نیکوتین برای پاد:

حال که راهنمای خرید پاد سیستم را به صورت کامل خدمت شما عزیزان شرح داده ایم، لازم است تا درباره بهترین سالت نیکوتین برای پاد نیز با شما صحبت کنیم. به صورت کلی باید اشاره داشت که سالت های نیکوتین توسط شرکت های مختلفی طراحی و ساخته می شود.

اگر شما نیز قصد دارید تا تجربه ای بی نظیر از ویپینگ داشته باشید، باید بهترین سالت نیکوتین برای پاد را تهیه کنید. از جمله بهترین سالت های نیکوتین به صورت زیر است:

۱) شرکت توکیو

  • سالت های تولید شده توسط شرکت توکیو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.
  • این شرکت از گواهی نامه های FDA، TP و CCSPI برخوردار می باشد و بهترین سالت نیکوتین برای پاد را عرضه می کند.

۲) شرکت دکتر ویپ

  • یکی از مشهورترین برند سالت نیکوتین برای پاد، شرکت دکتر ویپ می باشد.
  • در ایران برند دکتر ویپ از شهرت بسیاری برخوردار بوده و به دلیل کیفیت بالایی که دارد، بسیاری از افراد آن را به عنوان بهترین سالت نیکوتین برای پاد می شناسند.
  • این کمپانی اولین بار در سال ۲۰۱۴ فعالیت در زمینه تولید جویس را آغاز نمود.
  • جویس ‌های دکتر ویپ در انواع طعم ‌های میوه ‌ای و تنباکویی به بازار عرضه می ‌شود.

۳) شرکت ویگاد

  • سالت های ویگاد پر فروش ترین جویس های شناخته شده در بازار هستند.
  • این برند و در کل محصولاتی که ارائه می دهد در بالاترین سطح کیفیت قرار دارد.
  • جویس ‌های سالت سری بمبی با طعم میوه‌ های مختلف از پرطرفدارترین جویس ‌های شرکت ویگاد هستند.

سخن پایانی راهنمای خرید پاد سیستم

در این مطلب سعی کردیم تا به بررسی راهنمای خرید پاد سیستم + بهترین سالت نیکوتین برای پاد بپردازیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیارتان قرار دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه کرده و با کارشناسان در این خصوص مشورت فرمایید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :سارا محمودی

      درود شرکت توکیو بهترین تولید کننده پاد هست همچنین از سایت عالیتون تشکر میکنم.

      1. نویسنده :کارشناس روابط عمومی

        سلام سارا جان رضایت شما تنها هدف ماست.